Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevar Google PageRank når du udskifter hjemmesiden (301-redirect)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bevar Google PageRank når du udskifter hjemmesiden (301-redirect)

Hej Aminoer

Jeg har udviklet et nyt værktøj, som har fået navnet gREDIRECT, som gør det meget lettere at få lavet de vigtige 301 redirects i forbindelse med at man skal have en ny hjemmeside eller webshop og i den forbindelse skal skifte til en ny teknisk løsning!

Hvis man ikke får lavet 301 redirects, så svarer det til at man smider den gamle hjemmesides gode placeringer hos Google i skraldespanden, og i stedet vælger at skulle starte helt frafra på Google!

301-redirect giver dig 3 store fordele:
  • at kundernes gamle genveje til din hjemmeside stadigvæk vil virke
  • at andre links der peger på din hjemmeside stadigvæk vil virke
  • at Google og de andre store søgemaskiner hurtigt finder den nye hjemmeside og på sigt lader den nye hjemmeside overtage den gamle hjemmesides plads i deres indeks. Sagt med andre ord, hvis en hjemmeside i forvejen ligger godt placeret fx på søgeordet ''fiskegrej'', så vil et 301-redirect sikre, at den nye hjemmeside overtager denne gode placering i fx Googles indeks.

Vores seneste gREDIRECT kunde har fået redirected 5.600 unikke URL''er, heraf ca. 2.600 produkter! gREDIRECT har fået redirected 95/100 produkter individuelt fra produkt sider fra den gamle webshop til den nye webshop, et resultat vi er meget stolte af! (Bemærk: Når jeg har den endelige aftale på plads med kunden om at måtte bruge dem som reference, så vil vedkommende blive listet på vores hjemmeside).

Læs mere om: gREDIRECT 301 redirect (Ink. priser)

Vi yder 15% rabat på den totale pris til alle Aminoer (Ikke SEO''er) der har skrevet mere end 10 indlæg her på Amino!
Prof. SEO''er kan kontakt mig pr. tlf. 2578 6784, e-mail grosen@grosen.com eller sende mig en PM, hvor vi kan aftale en attraktiv forhandler rabat!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)