Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger deltidssælger på ren provision eller distributør - The Oona

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er en nystartet virksomhed som netop har fået agenturet på det amerikanske produkt The Oona på det europæiske marked.

Vi er så småt begyndt at bygge et marked op i Danmark, Frankrig, Holland og Belgien, ob har indtil nu mødt særdeles positiv respons på produktet.
Inden vi går videre kan jeg lige forklare lidt mere om produktet:

The Oona er en smart og alsidig smartphoneholder med utallige anvendelsesmuligheder. Produktet er udført i hærdet aluminium og har et særdeles veldesignet look. The Oona kan anvendes til alle telefoner med en "glat" bagside, og kan bruges både på kontoret, i bilen, i køkkenet mv. I kan læse meget mere om produktet på vores hjemmeside: www.theoona.dk

Her kommer vi så til vores udfordring.: Som samt er vi en nystartet virksomhed og virksomheden drives stadig mere eller mindre som en sidegeschäft, med det mener jeg at både min kompagnon og jeg har fultidsjob ved siden af. Dette faktum gør det imidlertid relativt svært at udføre en tilstrækkelig sælgerinsats og derved få produkterne på hylderne, og der er derfor vi har brug for hjælp.

Vi har brug for en sælger som kan se potentialet i produktet om som er villig, og har evnerne til at stå på salgsarbejdet i Danmark mod en lukrativ provisionsafregning. - Men hvor finder man sådan en ??

Ydermere søger vi agenter / distributører i andre europæiske lande, og selvfølgelig kunne en distributør i Danmark også være en mulighed da på den måde kan fokusere vores opmærksomhed på andre europæiske markeder som lige nu er vores primære afsætningskanal.

Jeg håber nogle kan hjælpe os med denne udfordring :-)

Ha' en god dag alle samme

Med venlig hilsen
Martin Høgh

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 09:31

fed video i har på siden..

Fik helt lyst til at købe sådan en! :-)

Super simpel og alligevel lidt genial da det er alle telefoner der kan bruges af den..

Held og lykke med at finde en sælger/distributør..

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 11:14

Hej Christian

Mange tak for de rosende ord, jeg er glad for du synes godt om produktet :)

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 10:31

Jeg bumper lige denne engang :)

Fra Herning
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:21

Hej Martin.
Jeres projekt lyder utrolig spændende, og hvis I stadig mangler hjælp til at afsætte jeres produkt i Danmark, vil jeg meget gerne give det et forsøg, i det omfang jeg nu engang kan. Du kan kontakte mig på frknoermark@hotmail.com, så må vi se om vi ikke kan finde ud af en god løsning for os alle. :)
Mvh
Marie Nørmark

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 09:42

Hel Allesammen

Mange tag for jeres tilbagemeldelser, det er utrolig rart at folk er så venlige og samarbejdsvillige herinde!

Jeg er allerede i dialog med en mulig samarbejdspartner, men endelig byd ind med hvad i har :)

Fortsat god dag.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)