Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du designer (logo) og mangler referencer ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Så mangler EDB-Eksperten.dk et nyt logo til vores nye design.

Vi vil gerne give en amino som mangler refarencer chancen for at lave et logo til os som selvfølgelig vil komme på vores side edb-eksperten.dk

vi søger et logo som

1. passer ind i nuværende design.

2. er fremtids sikret (kan bruges på flere sider og faktura)

3. fås i flere formater og størrelser

Har du evnerne men mangler refarencerne så har du nu chancen for at få dit logo på en side som du kan henvise dine kunder til

Vi ønsker svar inden tirsdag da jeg ellers sætter vores egen designer på sagen.

Hilsen

Joachim Dahl

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 12 person

Sikke en kæmpe mulighed!

Hvor er det bare stort af jer!

Jeg står selv og mangler et Hjemmebiograf set (noget ala det her: http://edb-eksperten.dk/lg-hjemmebiografsystem-3d-bh6520t.html )! Og vil da gerne give denne store mulighed til jer hos edb-eksperten.dk, så skal jeg nok give jer en anbefaling til alle mine venner!

I kan lige skrive i priv til mig, også skal i nok få min adresse!

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du ikke er interesseret i det er det fint nok men drop sarkasmen og find din egen tråd.

som ny er det svært og få gode referencer og vi tilbyder her en let opgave som ikke tager meget tid. jeg ser det som en hjælp for en ny startet at få en god reference er du uenig i det :-S

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Sorry.

Troede også dit originale indlæg var 100% sarkastisk, så jeg fortsatte bare joken.

Men der kan bare se, hvordan nogen har et forkert syn på den grafiske branche.

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har skam min egen designer men en lille opgave som denne vil jeg gerne give en som mangler referencer tilbudet om at lave.

at du ikke ønsker at tage imod den er helt i orden. men hvad med at give en anden chancen?

jeg får lavet et inhuse senest tirsdag vis ingen har brug for muligheden.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg smider lige en pm vis det ikke er forsent

Hilsen

Søren

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så vidt jeg kan se, har Joachim ikke skrevet noget om, at han ikke vil betale for et logo. Men at kalde et logo for en let opgave er måske lidt nedladende. I hvert fald overfor os seriøse designere, der gerne bruger en uge eller mere på at komponere et helt rigtigt logo.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi modtaget 3 - 4 loger og fristen er gået vi har et midlertidigt logo på siden (logo er måske så meget sagt ren tekst)

vi poster det nye logo her og vis vi bruger et af de 3-4 loger som vi har fået gennem amino får brugeren selvfølgelig besked her om. (vi holder nogen møder her i løbet af ugen og næste uge hvor det endelige valg vil finde sted)

Tak for alle jeres bidrag

Hilsen

Joachim Dahl

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)