Hejsa allesammen (Skal lige siges jeg ikke ved om dette indlæg ligger det rigtige sted) Jeg går selv med en drøm om at starte en webshop op, men da jeg er studerne har jeg ikke rigtig penge til at starte op. Jeg har derfor tænkt om der skulle være nogen der står og har lidt travlt i deres butik eller webshop, og derfor godt kunne bruge en medarbejder som mig. Jeg har indtil videre sat mig rimeligt ind i webshop osv, jeg har kørekort og bil til rådighed. Din butik/webshop skal helst være i Aalborg eller omegn. Jeg er en pige på 22 år, går på VUC i Aabybro. Indtil videre lyder mit skema sådan: Mandag fri 14.00, tirsdag 11.05, onsdag 14.00, torsdag 11.05 og fredag 14.00. Jeg har før arbejdet som piccoline hos Alm. Brand, hvor jeg soterede- sendte- og stemplede post. Så har jeg haft en del rengøringsjob og mange andre små jobs. Det jeg søger er altså lidt efterskole arbejde. Håber der er nogen der kan bruge mig nogle timer om ugen. Er der nogen der kender en webshop i Aalborg eller omegn så skriv det gerne så sender jeg en uopfordret ansøgning :D Håber i kan hjælpe mig. Mvh Michelle
|
Hej Michelle.
Vi har et par webshops, og er da altid på udkig efter mere hjælp. Du må meget gerne kontakte mig, så kan vi tage en nærmere snak. Vi er dog bosat et stykke fra Aalborg, så det kan godt være det kan være en udfordring. Hvis det skal være i Aalborg, kender jeg også et par shop ejere deroppe, som måske kunne være interesseret i at få en pige ind der brænder for e-handel.
Venligst
Simon Falentin