Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere og sparring søges til Event-arrangørforening.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er og andre relevante personer, 

Det forholder sig således at jeg altid har haft en lille iværksætter gemt i mig, og nu får jeg endeligt gjort noget ved dette.. Men kampen er lang og hård når man står på egen fod og selvom dette er lærerigt, så ser jeg gerne at der kommer flere personer ind i billedet.

Herfor har jeg valgt først at poste lidt om arrangørforeningens formål og mål, og herefter håber jeg at folk gerne vil støtte lidt op om projektet på den ene eller anden måde!

Om Reality Collapse

Reality Collapse skal skabes med udgangspunkt i ønsket om skabe en arrangørforening, som kan tilbyde en kulturel diversifikation, som kan fremme klub- nattelivet samt kulturlivet i Aalborg, og i kølvandet af at stifteren blev stærkt inspireret af udenlandske udendørs/gadearrangementer samt Copenhagen Distortion.

Foreningens formål er at berige kulturlivet i Aalborg, med live events indenfor original elektronisk dance musik/reaggae/dancehall, i alle dens facetter og genrer. Herudover vil der blive tilføjet andre relevante kulturelle inputs. 

Dette gøres ved at arrangere live events med et miks af lokale/internationale amatør bands/kunstnere samt professionelle bands/kunstnere.

Fremtidsvisionen for foreningen er at præsentere de en kulturel diversifikation af kunstnere, der ligger mellem stadionkoncerterne i byen og de mindre upcoming bands, der præsenteres på en mindre scene samt at fremme byens kulturelle liv. 

Målet er at arrangere ét event årligt.

--------------------------------------------------------------------

Smid mig enten en Privatbesked herinde eller fang mig på Realitycollapse@gmail.com.
Gruppenavn på Facebook: Reality Collapse @ Aalborg 

http://www.facebook.com/groups/203772843086335/doc/203788669751419/

Med venligste hilsner
Rasmus Møller Pedersen 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i droppet idéen? Jeg er interesseret :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)