Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide om start af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har gået med ideen om at starte en ny "bar". Det hele skal køre i 80´er stil som i grease og om dagen skal der serveres milkshakes og diverse andre drikke vare men det skal være en form for milkshake bar. Og om aftenen/natten skal det så køre som bar/diskotek. Det hele skal være et sted hvor man kommer og får noget at drikke og derefter tager videre i byen. Virksomheden er rettet til unge i gymnasie alderen så derfor skulle der kunne være billige drikke vare en øl 20 kr og sådan noget i stedet for 30 kr som de tager mange ande steder i byen. Byen dette skal ligge i er Kolding. DETTE ER KUN IDE FASEN. Ville høre hvad folk syntes om ideen. Der vil komme forskellige arrengmenter som feks. Afterski tema når vi er i uge 7 og noget i den dur. Hvad syntes i om det. Er det evt. noget man kunne få folk til at investere i? 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:46

Hej,

Nu bor og studerer jeg selv i Kolding, og ved at der er mange fine barer. På grund af alle de barer der er, tror jeg du vil få meget hård konkurrence.

-men hvis du kan sælge en øl for maks 15 kr., skal jeg nok bringe mig selv og mine venner hen til din bar. Wink

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:46

Hej. 

Ja der er en hel del men dette er nyt og spænende.

Selvfølgelig vil der være konkurrence.

Jeg syntes dog også der er for mange som bare køre med de samme gamle ting altså det hele er bare så normalt. Det er derfor det kunne være sjovt og udfordrende at starte noget ala 80´er style ;) 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:52

Ja, Det kunne da være meget sjovt, hvis det blev et populært 80'er sted i Kolding. Skype-Smile

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)