Hej. Jeg har gået med ideen om at starte en ny "bar". Det hele skal køre i 80´er stil som i grease og om dagen skal der serveres milkshakes og diverse andre drikke vare men det skal være en form for milkshake bar. Og om aftenen/natten skal det så køre som bar/diskotek. Det hele skal være et sted hvor man kommer og får noget at drikke og derefter tager videre i byen. Virksomheden er rettet til unge i gymnasie alderen så derfor skulle der kunne være billige drikke vare en øl 20 kr og sådan noget i stedet for 30 kr som de tager mange ande steder i byen. Byen dette skal ligge i er Kolding. DETTE ER KUN IDE FASEN. Ville høre hvad folk syntes om ideen. Der vil komme forskellige arrengmenter som feks. Afterski tema når vi er i uge 7 og noget i den dur. Hvad syntes i om det. Er det evt. noget man kunne få folk til at investere i? |
Hej,
Nu bor og studerer jeg selv i Kolding, og ved at der er mange fine barer. På grund af alle de barer der er, tror jeg du vil få meget hård konkurrence.
-men hvis du kan sælge en øl for maks 15 kr., skal jeg nok bringe mig selv og mine venner hen til din bar.
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen