Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på nyt design på EDB Eksperten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige smidt et nyt design på EDB Eksperten som jeg godt vil have lidt feedback på.

sådan så den ud før http://img15.imageshack.us/img15/1988/edbga.png

og sådan er det nye look (ps ikke helt færdig der er lidt bøvl med dropdown menuen)

hvad syntes i skal jeg beholde det nye og hvad mangler der eller gå tilbage til det gamle og hvad mangler der så på det?

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Joachim.

Siden er levet meget mere levende at se på, og det er kun fordi der er kommet farver på. Menuen og også blevet mere tydeligt.

Alt i alt en meget pæn side.

Jeg har dog et spørgsmål ang. jeres logo design. Hvorfor er der en mørkere farve bag ordet "eksperten" det ligner lidt at det er en fejl.

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er logoet fra det gamle design der ikke er blevet opdateret :o) det kommer

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot og enkelt design.

Der mangler dog billeder og tekst på rigtig mange varer.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de fine ord :o) og kom endelig med mere både kritik og ros er velkommen 

det er vist nok pt kategorien bærbar og barebone der mangler billeder og tekst. men da vi godt kan have stor udveksling i de kategorier så kan vi ikke garantere at der kommer billeder på alle produkterne i de kategorier. Men vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at få så mange info med som muligt 

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige i skabet :-) !

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker

Vis der er nogen der mangler lidt refarencer med design (logo) så vil jeg godt høre fra jer.

Jeg ønsker et nyt og friskt logo til edb-eksperten.dk som passer godt til nuværende design men som også er fremtids sikret.

så er du ny og mangler nogen du kan henvise til så er der nu chancen for at få dit logo på en godt besøgt side.

Vis jeg ikke høre nogen fra nogen så smider jeg opgave over til vores egen designer på mandag!!!!

Hilsen

Joachim

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes rigtigt flot webshop

dog kan jeg ikke se hvordan sletter en vare vis vælger en og vil vælge en anden vare , der er ingen slet knap i jeres system i kassen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan slette en vare ved at trykke oppe i højre hjørne på indkøbs kurven og i den dropdown der kommer der kommer der et kryds når du holder musen over varen.

Eller 

trykke på indkøbs kurven oppe i højre hjørne og så vis kurv hvor du kan holde musen over varen og trykke på på krydset (x) eller sætte varen til 0 og så genberegn.

men måske at krydset kunne være rødt eller noget så det bliver mere tydeligt :o)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)