Webhotellet er købt, men hvad med opsætningen?
Tilmeldt 14. May 12
Hej Aminoer.
Jeg har købt Webhotel på unoeuro.com, men når man skriver domænet, siger den siden kan ikke vises.
Så mit spørgsmål til jer er: Hvordan sætter jeg det op?
Tak på forhånd :)
Svar
Tilmeldt 27. Jul 12
Hej
Vi kan satte et site op for dig allerede i dag om du selv kan arbejde videre med
for et mindre belob
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Hej AzizWadi92
Du skal jo i første omgang have lavet en hjemmeside i koder, som du skal uploade til domænet inde på unoeuro.com
Du kan også bruge en af unoeuro 1-click installer, som installerer fx wordpress på domænet.
Det kan jeg godt vise dig hvordan fungerer, hvis du har brug for det.
Hvis du gerne vil have lavet en hjemmeside kan jeg også være behjælpelig med det, jeg har faktisk et tilbud til amino brugere i øjeblikket.
Send mig en Personlig Besked, så vi kan snakke om det.
Med venlig hilsen Jens Andersen
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tilmeldt 14. May 12
Aziz Wadi
Fra
Halal-københavn.dk
Skrevet
02-09-2012 kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg har faktisk inkodet et Html-site selv som jeg også har sat ind. jeg tror bare det er noget med dns opsætningen at gøre, så jeg er lidt i tvivl om man bliver henvist til mit side når man skriver domænet?
Svar
Tilmeldt 9. Feb 11
Der går lige lidt hvis det er et nyt domæne du har købt. Mener der gik 1-2 dage (hverdage) sidst jeg bestilte der.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Laust
Skrevet
02-09-2012 kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Der kan gå et par dage før dit domæne virker med dns osv, men i UnoEuro's kontrolpanel er der et link som hedder 'Midlertidig URL ' det kan du bruge indtil videre.
Svar
Tilmeldt 14. May 12
Jeg gjorde det igår morges og har også fået en mail fra DK-hostmaster, hvor man skulle bekræfte domænet :)
Min DNS opsætning ser således ud. Er det som det burde være?
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Der går lige lidt hvis det er et nyt domæne du har købt. Mener der gik 1-2 dage (hverdage) sidst jeg bestilte der.
Det går altså normalt meget hurtigere. Det kan være at vores trådstarter ikke har aktiveret domænet hos DK-hostmaster
/Jens
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Har du husket at aktivere dit domæne hos DK-hostmaster?
Der skulle komme en mail med en pdf og oplysninger om aktivering.
/Jens
Svar
Tilmeldt 14. May 12
Det har jeg gjort, det har jeg også skrevet :)
Svar