Ja haha sikke dog du kan, hvilken fornøjelig humor du har Jacob Berner Rue. Hahahahahah. Jeg har ingen problemer med at hive penge op af lommen, men jeg har derimod problemer med at bevise det IKKE var mig der skrev under på et dokument omkring kaution for en virksomhed, når lånedokumentet omhandlede en anden den dag jeg skrev under. Så mor du dig bare uden at kende sagen. Derudover så har jeg problemer med at være sikker på min egen families røv, når bagmændende desværre er nogle lede sataner. Griner du endnu? Man skal vist have reddet på flere heste før man kan kalde sig en konkursrytter.. |
SpørgeJørgen2:Ja haha sikke dog du kan, hvilken fornøjelig humor du har Jacob Berner Rue. Hahahahahah.
Advokatens forslag om at leve og arbejde videre uden gældssanering er ikke et dårligt forslag.
Hvis din gæld er håbløs, vinder du intet ved at betale af på den. Gælden er håbløs, hvis det er urealistisk at betale den helt af inden for en overskuelig fremtid.
Du skal selvfølgeligt aflevere, hvad du ejer, til dine kreditorer. Når du har gjort det, bliver du erklæret insolvent af fogedretten.
Din eneste ulejlighed vil så fremover være, at du skal bruge 1 time i fogedrettens venteværelse og 5 minutter i fogedrettens mødelokale højest to gange om året på at svare under strafansvar på, om du nu skulle have købt en bil eller en flyvemaskine siden sidst.
Din løn er din egen. Den kan dine kreditorer som udgangspunkt ikke røre.