Nu ligger landet sådan Jesper at jeg ikke er helt ny herinde, og ja der kommer da mange investor tilbud, men nogle investorer vil også gerne have anonymt og måske være med til noget som de ikke mener skal ud til for mange til at starte med. Men igen det er sjovt så mange indlæg man får på en overskrift der udtrykkeligt forklare at man får en snak om hvad det drejer sig om hvis man sender en PM, og sjovt jeg har fået nogle henvendelser på PM |
Hej Michael,
Jeg kan forstå af dine indlæg at du søger en investor til et projekt du ikke vil fortælle om offentligt, det er der ikke noget i vejen for.
Inden du bliver alt for sur på de Aminoer der prøver at hjælpe dig, så vil jeg gøre dig opmærksom på at du har postet dit indlæg i debatgruppen "Hvordan får man lån og financering til sine ideer?". Hvis ikke du ønsker hjælp, så vil jeg anbefale dig at poste i en anden gruppe, evt. "Jeg søger et godt tilbud fra dig" eller på Amino-kapital.
Som jeg læser dit indlæg, så søger du ikke en investor, men et lån til at etablere et ApS, eller bare et igangværende ApS du kan bruge - et råd kunne være at skrive lidt mindre kryptisk, hvis du søger en investor så skriv det, hvis du vil låne penge til opstartsomkostninger så skriv det.
Michael Kulke:Men igen det er sjovt så mange indlæg man får på en overskrift der udtrykkeligt forklare at man får en snak om hvad det drejer sig om hvis man sender en PM,
Som sagt, så har du postet i en debatgruppe, hvor der debatteres hvordan man får financering, det er helt legalt at de andre brugere kommentere og debattere herinde.
Hvis du ikke ønsker debat, så vil jeg bede dig om at benytte Amino-kapital (alternativt "jeg søger et godt tilbud") istedet - der kan du få en lukket og fortrolig korrespondance med en evt. investor.
Held og lykke med projektet
/Brian