Så er der ved at være fyldt op. Jeg kan tage 2 x 50 par til i denne forsendelse. |
Hej Casper,
Har sendt dig en mail på info@shopwithsocks.com
Carsten
Så er der ved at være fyldt op. Jeg kan tage 2 x 50 par til i denne forsendelse. |
Hej Casper, Har sendt dig en mail på info@shopwithsocks.com Carsten |
Tak for mailen. Det kunne helt sikkert blive nogle fede sokker :-) |
Så blev det den 3 september. Det er stadigvæk muligt at få lavet sokker med logo til prisen, men de vil først kunne blive leveret i starten af oktober. Et par stykker har spurgt hvordan det foregår: 1 ) Du sender dine ønsker og eventuel grafik som skal bruges. |
Surt Har sendt dig en mail... Mvh. |
Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk
Tak for mailen. Hvis vi er heldige kan den måske kommer med, men jeg kan desværre ikke love noget. |
Der er selvfølgelig ikke hul som angivet på tonerland sokkerne. Det er blot for at se om logoet/designet lever op til kundens forventninger :-) Andet eksempel: |
Det kan også være jeg er interesseret. Vender lige tilbage asap |
Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)
Det er helt i orden. Hvis du gerne selv vil "rodde" lidt med det, så er du meget velkommen til at lave en tegning (ligesom dem i tråden). Så skal jeg nok give en vurdering af hvad der kan lade sig gøre. Du har 5 farver til rådighed pr. linie (maskinen har til 5 tråde). |
Hvordan er kvaliteten i øvrigt på sokkerne. Kan de bruges, eller er det primært en reklamegave? |
Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)