Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 55 ud af 57 (563 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja - der er 1.500 kroner til Nicolaj har vundet konkurrencen, så han er der ikke endnu. ;-)

Vi kører en måned endnu.

Jeg opdaterer i løbet af i dag og i morgen. De fleste har sendt mig deres tal - dem, der ikke har, skal til at skynde sig lidt. Der er nogle ret imponerende resultater blandt deltagerne - I kan glæde jer til at se affiliatedm.dk om lidt :)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:01

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:25

Virkelig imponerende indsats fra Nicolaj! Må godt nok sige, at han har givet jer andre baghjul. Yes Cool

Inspirerende, at han har tjent så meget på en dansk side; han burde lave nogle engelsk-sprogede/internationale sider, hvis han kan skrive på det sprog.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Tillykke til dig Nicolaj B. Müllertz med den IMPONERENDE sejr! 

Mikael Rieck og jeg vil gerne give dig en ekstrapræmie: Et gratis livstidsmedlemsskab af Marketers.dk !

Send os en email på m@marketers.dk - så opretter vi dig med det samme!

Super godt gået! Yes

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At vinde med mere end de 8 næste tilsammen kan vist ikke kalde på andet end stor respekt... Tillykke med det!

Glæder mig til at 3. omgang bliver skudt i gang, så kan jeg forhåbentlig være med på det tidspunkt :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det har været fantastisk at følge med i affiliate DM fra sidelinjen. At opnå en indtægt på dette niveau på under et år, er vildt imponerende på

Mange gange tillykke, ikke kun til vinderen, men til alle jer der har deltaget, og fået en side op at køre, som har en relativ god indtægt, og ikke mindst jer, som har fået en masse ud af konkurrencen :)

Tillykke til alle deltagere herfra :)

.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har fulgt konkurrencen sådan lidt on/off, og det har været interessant. Interessant fordi jeg ved meget lidt om AM, fordi det ofte bliver foreslået når nogle gerne vil starte virksomhed, men ikke ved med hvad, og ikke mindst interessant fordi jeg ingen ide havde om hvor længe det realistisk set tager at bygge omsætning op.

Sidstnævnte har jeg dog ikke helt fået indblik i. Så derfor kunne det være interessant at høre hvor meget tid, bare sådan i runde tal, de forskellige deltagere har brugt på at nå deres omsætning.

Men stort tillykke til vinderen, trøstepræmien for de andre er jo de penge de har tjent, og det er jo ikke så ringe endda :-)

Mvh Carsten

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:49

Tak for kampen allesammen, og stort tillykke til Nicolaj :-)

Carsten. jeg vil da gerne prøve at komme med et svar. 

Jeg har siddet i gennemsnit ca. 2 timer om dagen og arbejdet med affiliate marketing. Jeg havde indtil konkurrencens start, læst en masse om affiliate marketing og havde en rimelig teoretisk forståelse, men ikke arbejdet seriøst med affiliate marketing på nogen måde før det. De første par måneder af konkurrencen var jeg meget usikker på hvad der var det bedste at gøre, og jeg afprøvede en masse forskellige ting. Det har derfor kostet mig en masse tid, da jeg skulle lære alt fra bunden, og dermed også har lavet en masse fejl som jeg skulle lære noget af. Det er først de seneste par måneder hvor det virkelig er begyndt at betale sig, men jeg kan også se en kæmpe forskel i måden jeg arbejder og skriver nu, kontra da jeg startede i konkurrencen. 

Så hvis jeg havde haft noget praktisk erfaring før denne konkurrence, havde jeg sikkert kunne arbejde det mindre eller fået lavet det mere :-)

Håber det gav dig en nogenlunde idé. 

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:50

Jeg har også med stor interesse fulgt Affiliate DM 2012. Er selv ret ny i branchen og har derfor suget til mig alt hvad jeg kan.
Og AffiliateDM er jo en god ledetråd til at se hvad der virker og hvad der ikke gør.

Er der nogen der ved om der kommer et DM 2013?

Jeg har nemlig et koncept klar jeg godt kunne tænke mig at prøve af Smile

Stort tillykke til Nicolaj - Har fulgt med på din hjemmeside også og kan kun sige én ting - You're living the dream!!

Side 55 ud af 57 (563 indlæg)