Ja - der er 1.500 kroner til Nicolaj har vundet konkurrencen, så han er der ikke endnu. ;-)
Vi kører en måned endnu.
Jeg opdaterer i løbet af i dag og i morgen. De fleste har sendt mig deres tal - dem, der ikke har, skal til at skynde sig lidt. Der er nogle ret imponerende resultater blandt deltagerne - I kan glæde jer til at se affiliatedm.dk om lidt :)
Tak for en god kamp, venner. Jeg er selvfølgeligt skuffet over at tabe min egen konkurrence to gange i træk - men tredje gang er lykkens gang, og så tager jeg jer bare der!
Virkelig imponerende indsats fra Nicolaj! Må godt nok sige, at han har givet jer andre baghjul.
Inspirerende, at han har tjent så meget på en dansk side; han burde lave nogle engelsk-sprogede/internationale sider, hvis han kan skrive på det sprog.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tillykke til dig Nicolaj B. Müllertz med den IMPONERENDE sejr!
Mikael Rieck og jeg vil gerne give dig en ekstrapræmie:Et gratis livstidsmedlemsskab af Marketers.dk !
Send os en email på m@marketers.dk - så opretter vi dig med det samme!
Super godt gået!
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det har været fantastisk at følge med i affiliate DM fra sidelinjen. At opnå en indtægt på dette niveau på under et år, er vildt imponerende på
Mange gange tillykke, ikke kun til vinderen, men til alle jer der har deltaget, og fået en side op at køre, som har en relativ god indtægt, og ikke mindst jer, som har fået en masse ud af konkurrencen :)
Jeg har fulgt konkurrencen sådan lidt on/off, og det har været interessant. Interessant fordi jeg ved meget lidt om AM, fordi det ofte bliver foreslået når nogle gerne vil starte virksomhed, men ikke ved med hvad, og ikke mindst interessant fordi jeg ingen ide havde om hvor længe det realistisk set tager at bygge omsætning op.
Sidstnævnte har jeg dog ikke helt fået indblik i. Så derfor kunne det være interessant at høre hvor meget tid, bare sådan i runde tal, de forskellige deltagere har brugt på at nå deres omsætning.
Men stort tillykke til vinderen, trøstepræmien for de andre er jo de penge de har tjent, og det er jo ikke så ringe endda :-)
Tak for kampen allesammen, og stort tillykke til Nicolaj :-)
Carsten. jeg vil da gerne prøve at komme med et svar.
Jeg har siddet i gennemsnit ca. 2 timer om dagen og arbejdet med affiliate marketing. Jeg havde indtil konkurrencens start, læst en masse om affiliate marketing og havde en rimelig teoretisk forståelse, men ikke arbejdet seriøst med affiliate marketing på nogen måde før det. De første par måneder af konkurrencen var jeg meget usikker på hvad der var det bedste at gøre, og jeg afprøvede en masse forskellige ting. Det har derfor kostet mig en masse tid, da jeg skulle lære alt fra bunden, og dermed også har lavet en masse fejl som jeg skulle lære noget af. Det er først de seneste par måneder hvor det virkelig er begyndt at betale sig, men jeg kan også se en kæmpe forskel i måden jeg arbejder og skriver nu, kontra da jeg startede i konkurrencen.
Så hvis jeg havde haft noget praktisk erfaring før denne konkurrence, havde jeg sikkert kunne arbejde det mindre eller fået lavet det mere :-)
Jeg har også med stor interesse fulgt Affiliate DM 2012. Er selv ret ny i branchen og har derfor suget til mig alt hvad jeg kan. Og AffiliateDM er jo en god ledetråd til at se hvad der virker og hvad der ikke gør.
Er der nogen der ved om der kommer et DM 2013?
Jeg har nemlig et koncept klar jeg godt kunne tænke mig at prøve af
Stort tillykke til Nicolaj - Har fulgt med på din hjemmeside også og kan kun sige én ting - You're living the dream!!