Jeg har også skrevet Morten, Halfdan har travlt med studie som også står i tråden, så det hele tager lidt tid :-)!
Din oprettelse har også været exceptionel langsom, den beklager jeg. Du er live på sitet her - Christoffer Tornbjerg. Hvis du har en personlig blog, Twitter og G+ kan du bare lige smide linket her eller i en besked, og så lægger jeg dem op også. Du er også på forsiden. GLHF! ;-)
@Morten: Du kan bare sende mig en mail eller en PM her på Amino. Så ser vi på det.
Din oprettelse har også været exceptionel langsom, den beklager jeg. Du er live på sitet her - Christoffer Tornbjerg. Hvis du har en personlig blog, Twitter og G+ kan du bare lige smide linket her eller i en besked, og så lægger jeg dem op også. Du er også på forsiden. GLHF! ;-)
Jeg takker!
Har også tjent det første allerede, så jeg håber jeg er med i kampen om et par sokker :o!!!
Bliver spændende at se hvad jeg kan præstere som den (nok) største "rookie" i denne konkurrence, med min gratis spil guide.
Den kan findes her: http://gratisspilsider.dk/ - Hvis nogen har et input, eller bare en mening kan i altid skrive til mig i PM :-)*
Ser frem til en super kamp mellem de store gutter (med mig som overraskelse måske ;) )
Jeg er en gut på 28 år, der stiftede bekendtskab med Affiliate marketing her i maj 2012. Jeg vil høre om det stadig er muligt at deltage. Min affiliate side er registeret 3. september.
Att Halfdan Timm, jeg vil gerne sende dig en PM. Men som ny bruger, ser det ud til dette ikke er muligt endnu.
--
Opdatering: Jeg kunne selvfølgelig sende privat beskeder efter mit første indlæg. PM er sendt. :-)!
Jeg tror min er langsommere, eftersom den ikke er oprettet endnu
Faktisk er begge mails sendt samme dag, så det er lige slemt. Din profil var endda oprettet - den var bare ikke lagt på forsiden. Dét er sket nu! :-)
Jeg håber ikke, jeg har svedt andre ud. I så fald skal I ikke være bange for lige at knalde en mail ekstra afsted. Jeg sidder lige nu og opretter deltagere, så jeg burde være godt med.