Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 22 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en her på amino?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:
Er det en her på amino?

Nej, det tror jeg ikke han er. Men han er på telefonen og nummeret står på hans hjemmeside, er jeg sikker på. :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at smidt en mail til.

Tror jeg har noget der vil kunne give noget gang i den :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne konkurrence har vokset sig ekstremt stor - det er virkelig fedt at følge med i. Jeg glæder mig til at se indtjeningerne om et par måneder :-).

Er der nogle der vil blogge hver måned, omkring hvordan det er gået? Det var der en del der gjorde under ''Niche site duel'' - altså den der først nåede 5.000 kroner. Det kunne være vildt spændende at følge med i :-).

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ender med det bliver et "officielt" DM som følges af medierne :-)!!

Hvis ikke i år, så i de kommende!

For fedt initiativ endnu engang!!!!

GENIALT! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey halfdan

Jeg vil gerne være med også og har et par domæner klar, kan dog først rigtig give den gas fra uge 43 - men det er vel ingen hindring...

Vi ses jo til workaway...

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:
Er der nogle der vil blogge hver måned, omkring hvordan det er gået?

Det håber jeg da majoriteten vil. Incitamentet til at følge med i konkurrencen for alle andre end deltagerne skulle især være, at man rent faktisk kunne lære noget. Jeg regner med i starten af hver måned ganske dybt at redegøre for indtægter, udgifter, planer og idéer for sitet - ligesom sidste gang.

Bortset fra, at jeg denne gang er 20x bedre end sidst. Dennis får ikke lov til at trumfe mig efter 4 måneder en gang til!

@Carsten - Ingen hindring overhovedet. Bruger du bare en dag eller to i Spanien senere (WorkAway Yes), kommer du også hurtigt frem. Jeg tror, vi får nogle rigtigt produktive dage derovre. Ellers tæver Nikolaj Astrup os sikkert også. :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super cool konkurrence...

Jeg er ikke selv koder eller internetmarketer, men er imponeret over hvor meget "hype" du har fået  ud af denne konkurrence.

Nu har jeg pløjet mig igennem hele indlæget og selvom jeg ikke selv er en potentiel deltager, kunne det være en mulighed for mig at følge, hvem der gør det godt, kommer med viden og måske bruge dem til et projekt. Så jeg vil gerne gøre jer opmærksom på den markedsføringsværdi i kan få overfor "tosser" som mig, godt kan være en kommende indtægt. Så der kan være mange aspekter i denne konkurrence...

May the best man win.... or woman :)

Held & lykke

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Bortset fra, at jeg denne gang er 20x bedre end sidst. Dennis får ikke lov til at trumfe mig efter 4 måneder en gang til!

Hvad mener du specifikt med at du er 20x bedre :D ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg får en ny side om i næste uge, er det så tilladt at udskifte den med min nuværende side, eller kan jeg deltage med flere?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 22 ud af 57 (563 indlæg)