Det ser ud til at hun har brugt 8-10 timer på opgaven. Nu er det særligt billigt fordi hun arbejder på fuld til og kun for mig. Månedsløn for en grafiker ligger på 6-800 dollars. og lad os sige at der er 120 effektive timer om måneden, når frokost, ferie osv er trukket fra. Så lander det på cirka 6 dollar i timen X 9 timers arbejde = 50-60 dollar eller 3-400 kroner.
Og hun er ved at købe et større hus til sin familie - højere oppe på bjerget - for de penge :-)
Mvh Anders Saugstrup
Så må du leve som en konge ;) ?
Ikke helt med? Men nej, det gør jeg ikke. :-) Har fx lige kørt kortet igennem til den halvårlige betaling af sundhedforsikringer. (jeg kan godt lide at vide at vi har adgang til det bedste i verden) Det kostede 30k kr.
Så nej, her i børnefamilien bliver pengene næsten formøblet lige så hurtigt som de kan tjenes. :-)
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nå okay :) Nej det jeg mente var at hvis hun kunne købe større hus for de penge, må du leve betydeligt bedre. (gå ud fra du tjener end 6 dollar i timen).
Nå okay :) Nej det jeg mente var at hvis hun kunne købe større hus for de penge, må du leve betydeligt bedre. (gå ud fra du tjener [mere] end 6 dollar i timen).
Ja, det gør jeg heldigvis, men jeg bor til gengæld ikke i et af verdens billigste lande at bo i. Det gør hun.
Fx kan hun tage 100 dollar ud af sin månedsløn og betale en fuldtids hushjælp. :-)
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Anders kan man hyre hende til webdesigns igennem dig? kan selv lave html/php delen i wp themet.
Godt spørgsmål. :-) Det er ikke en vare jeg har på hylden som udgangspunkt, men hvorfor ikke. :-)
Send mig en email, så finder vi sikkert på noget.
Mvh Anders Saugstrup
Fitnessman.dk er også så småt på vej til at være designet færdigt. Jeg er ikke så pisse god til at designe, da jeg sidder og studere detaljer konstant, og jeg finder altid et eller andet der irritere mig - det er sgu nok derfor det tager så lang tid :)
Anyway... taget i betragtning af at jeg ikke ligefrem designer til dagligt, så er jeg sgu meget godt tilfreds med resultatet på nuværende tidspunkt:
Regner med at have siden oppe og køre i morgen, eller i overmorgen - og så giver jeg den sgu en ordentlig skalle mht. at tjene de 50.000 i overskud :)
Med Venlig Hilsen Morten
PS. Fitness-fyren er i øvrigt købt og betalt i dyre domme! :)
Det ser sgu godt ud Morten, held og lykke med projektet!
Glæder mig til at se hvad der allerede er sket med indtjeningen på de forskellige sider, når vi rammer den 1. Dette bliver en yderst spændende konkurrence at følge!
- John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Så er mit site i konkurrence om dating, netdating og dating sider, næsten klar, mangler bare nogle flere gode artikler og anmeldelser. Der er også mulighed for at skrive et godt gæsteindlæg og få en masse eksponering og et godt links (se mere her).