Hej aminoer Dette er mit første indlæg og jeg har ikke kunne finde nogen i arkivet, som svarede på spørgsmålet. Jeg har startet og lavet hjemmesiden: www.kcaj.dk og skal have folk til at købe noget/udbredt. Jeg har ligeledes et lille udsalg i københavn i tullinsgade 6-8 kld, København V, hvor jeg også sælger noget. Jeg laver nogle enkelte ordrer om ugen, men jeg har selvfølgelig ambitioner om mere. Jeg sælger i min butik bøger, som jeg næsten ingenting tjener og ikke ønsker at have affiate med. Til gengæld ville jeg gerne have affiate partner til salg af maling og tilbehør- kan jeg opdele den således ? Har nogle andre nogen ideer hvor jeg kan udbrede min hjemmeside: www.kcaj.dk
På forhånd tak
|
Du kan tilmelde din webshop til Partner-ads.dk eller andre af de danske affiliate netværk. Så vil folk kunne hente dine kampagner og reklamere for dig.
Jeg mener dog ikke at din shop er klar til affiliate, så måske bør du bruge lidt energi på at forbedre den først. Jeg skulle f.eks. klikke 5 gange bare for at komme ind på et produkt, og dit design/layout virker ikke særlig tiltalende for mig.
Derfor kunne jeg heller ikke selv (som affiliate) finde på at bruge dine affiliate kampagner, da der findes mange andre konkurrenter som vil kunne konvertere min trafik bedre end din shop. Det er jo en affiliate marketers mål, at tjene mest muligt på den trafik man kan skaffe/har.
Mit råd vil være at du først og fremmest får forbedret din shop, så den virker mere tiltalende og konvertere flere besøgende til kunder end det er tilfældet nu. Derefter bør du kigge på muligheder som Google Adwords og søgemaskineoptimering, der er 2 af de trafikkiler, som webshop får flest ordre fra. Når de ting kører kan du begynde at bruge tid på affiliate marketing.
Jeg håber at du kan bruge min kritik konstruktivt