Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi spiser ude - en blog om spisesteder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer...

Så vil vi godt have vurderet en af vores blogs som startede ud som et hygge projekt, men her på det sidste har det´n vokset en del og
vi har bl.a. fået tilknyttet en ekstra skribent. Vi Spiser Ude - Anmeldelser af spisesteder og artikler om mad

Der er en masse små fejl, som vi er opmærksomme på og som vi er i gang med at ændre, men jeg ved der er nogle Aminoer derude  der kan finde endnu flere fejl.
Måske er der nogen der kan komme med et par gode SEO råd?

Vi er sikre på at vi kan forbedre besøgs antallet og dermed også indtjening.

Da vi allerede er i gang med at planlægge version 2 af Vi Spiser Ude, så er i meget velkomne til at komme
med forslag til hvad næste version kunne indeholde.

Vi Spiser Ude 
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

img-tagget med dit logo, bør du udfylde dit alt attribut med en kort beskrivende tekst, der indeholder forsidens vigtigste søgeord. 

Det er et vigtigt internt link, som du ikke får brugt optimalt. Som du også kan se står dit h1-tag tomt

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 11:12

Ooops... Brøler nummer 1 Zip it!

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 11:15

nordicADmedia:
Ooops... Brøler nummer 1 Zip it!

Den er heldigvis nem at rette :-).

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:26

kunne man ikke åbne op for at andre kunne skrive anmeldelser også... Så kunne man også få sjælland og resten af øerne med på en "nem" måde og så også hive læsere ind derfra :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:57

Et par umiddelbare indtryk.

- Alt for mange 'del på sociale medier' knapper på forsiden. Indsæt dem evt. kun i selve artiklerne. Hvis folk gerne vil dele noget, skal de nok gøre det uanset :)

- Sidebaren syntes jeg er uinteressant. Den inspirerer mig ikke til at surfe videre på sitet.

- Tag billeder af den mad i får serveret og indsæt det i artiklerne.

- Artiklerne må gerne være lidt mere udybende. Det er ikke meget information man får :)

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 13:32

Jo, det er en af de ting vi har overvejet til version 2, det ville være lækkert med et par skribenter mere, så vi kunne dække hele Danmark. Du er da velkommen til at skrive en PM og se om det er noget for dig, men indtil videre er det ulønnet da websitet kun lige tjener sig selv hjem (og lidt til).

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 14:24

Gode svar, har selv tænkt på det med sidebar i længere tid, det er nok mest "doevenskab" der gør at den ikke er mere spændende.

Ja, sociale medie knapper fylder nok for meget, den overvejes lige.

Der er faktisk billeder i nogen af artiklerne og det er noget vi begynder at gøre oftere og oftere.

Artiklerne, ja, jeg vil godt holde dem på et "lavt" niveau så alle kan læse og forstå. Artiklerne skal ses som en slags "test" af stedet og ikke meget andet. Men, jeg vil ikke udelukke at der kommer en anmeldelse eller to der bliver på over 300 ord i fremtiden.

Tak for hjælpen :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46

få der mangler sjælland som og øerne der er steder man kan spise ud på Fyn , Lolland , Falster , Bornholm med mere 

i stedet for USA skriv hele verden og når er lidt anmelders Europa , Australien med mere opretter du katerogier til dem 

hvem er anmelder af sidens restauranter der står intet på siden om den person så derved jeg ikke det er en anmelder  eller måske sammensat vurdering af flere der har spist på stedet der findes jo masser af mad anmelder fra aviserne og andre steder på internet

fandt dog senere siden om jer men den er for svær at finde i udnytter ganske enkelte ikke menuen godt nok lav den længere og kontakt om os næsten alle sider er plads til i en menuen det ville klart gøre siden mere overskuelig , dog partner links siden ville jeg fjerne helt da alle disse links er i højre side på siden hele siden igennem , men der ville øverste bare skrive partner links i højre side på din side

husk alle siderne lav der unikke titler , google viser jo op til 70 tegn nu , det er en klar fordel at udnytte det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 11:36

Mikael, du har gode intentioner med det du siger og visse ting er også rigtige. Men at anmelde spisesteder på sjælland og fyn kræver at vi er til stede eller har folk i området der kan skrive for os.

Der står faktisk på siden hvem der anmelder restauranter: http://www.vispiserude.dk/about/om-os/ 
Måske er det ikke så tydeligt som du ønsker det, men det er på siden og hver eneste anmeldelse er skrevet af en person: Thomas eller Kaare. Sen under titel på artiklen. Måske vi kunne gøre det mere tydeligt med billeder og længere beskrivelser af os.

Det med at udnytte de 70 tegn er også lidt et spørgsmål om æstetik og læsbarhed, ingen tvivl om det er et godt SEO trick, men i min/vores optik kan det godt blive irriterende at læse artikler baseret udelukkende på SEO.

Vi prøver indtil videre at slå os på niche søgninger, men vil med V2 helt sikkert prøve at tage kampen op med vores konkurrenter og kollegaer på de lidt mere attraktive søgeord. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)