Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum hjemmeside købes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kunne godt tænke mig en hjemme side omkring grøn energi. Siden skal laves som forum hvor brugerne selvfølgelig skal kunne tilmelde sig og oprette emner og besvare. Noget i stil med amino men slet ikke så stort. Der skal være mulighed for reklamer på siden

siden skal være nem at arbejde i da jeg ikke har det store kendskab til at kode. Jeg finder et domænenavn og dul aver siden og får den online.Siden behøver ikke at være unik da jeg ikke har det store budget til rådighed.

Siden må meget gerne bruges til at vise jeres fremtidige kunder hvad i kan og håber derfor der er en der kan give et super tilbud på dette projekt

Mvh Kim Nielsen

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 11:01

Vi kan sætte et forum op til dig med et advertisement(reklame) plugin, samt et theme du finder. Du kan google "phpbb3 theme" og finde et du kan lide(det skal passe til version 3.0.11.

Du kan prøve en demo her: https://www.phpbb.com/demo/

Vi kan sætte det op til dig for 1500 kr.

Du kan kontakte mig på daniel@eye4web.dk eller 31 71 47 30.

Mvh. Daniel

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 11:18

hej daniel

Hvordan virker dette ?? betaler man til udvikleren pr år eller er det en engansydelse der er med i din pris??

Går ud fra siden er på dansk kan du sende mig et link til anden dansk side der kører dette program??

kører siden med mit unikke domænenavn??

mvh kim

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:19

Hvis du vælger phpbb, så er det her theme da ok 'out of the box' til dit emne:

https://www.phpbb.com/customise/db/style/green_vision/demo/

Med et par rettelser hvide felter osv, kunne det blive rigtigt fint :)

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:00

kim79:

hej daniel

Hvordan virker dette ?? betaler man til udvikleren pr år eller er det en engansydelse der er med i din pris??

Går ud fra siden er på dansk kan du sende mig et link til anden dansk side der kører dette program??

kører siden med mit unikke domænenavn??

mvh kim

Hej Kim

Selve systemet er gratis, så hvis du var teknisk kunne du sætte det op selv. Dvs. det er kun os du betaler et engangsbeløb på til 1500 kr.(ex. moms).

Systemet findes i alle tænkelige sprog og man kan gøre så brugerne selv kan vælg.

Ja, forum'et vil kunne lige på dit eget unikke domæne.

Du kan se en demo her: http://www.try-phpbb.com/30x/ (godtnok på engelsk, men det er præcis det samme på dansk). Du skal så bare finde et design til det(bare google phpbb 3 theme, alternativt kan vi hjælpe dig med at finde et design for 500 kr. ekstra) :)

Forum'et er et af de førende på nettet, brugt af rigtig rigtig mange.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 12:01

Laust:

Hvis du vælger phpbb, så er det her theme da ok 'out of the box' til dit emne:

https://www.phpbb.com/customise/db/style/green_vision/demo/

Med et par rettelser hvide felter osv, kunne det blive rigtigt fint :)

Ja det tema passer jo perfekt :)

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 13:24

hej

nu har jeg leget lidt med prøve versionen, kunne godt være en mulighed, men vil lige vente og se om der er nogen der har et andet alternativ. 

mvh kim

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:37

phpBB forum er utroligt nemt at sætte  op, flere webhoteller har det endda som 1 klik installation, så kan dårligt bliver nemmere.

Gratis templates er der hundredvis af på nettet, og kan memt oploades til webhotellet, også skiftes der mellem disse ved 1 klik i admin menu´en, så nemmere bliver det  faktisk ikke.

Har selv benyttet phpBB til eget forum de sidste 7 år, og er super tilfreds med dette forum.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:53

Hej Kim,

Hvis du ikke allerede har fundet en til at lave det for dig, vil jeg være dig behjælpelig. Jeg skal ikke have det store for det, og har også referencer til andre omhandlende grøn energi. Se mere her, og hvordan du kommer i kontakt med mig; www.madsobel.dk

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 14:02

Hej Mads

Har lige set nogle af dine andre sider og må indrømme jeg synes dets er rigtig godt ud. sender dig lige en mail så kan vi tage den derfra

mvh kim

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)