Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft Azure - godt som VPS hosting og hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino amigos,

Har søgt lidt i databasen, men ikke rigtig fundet svar.

Skal det forstås sådan at Azure kan bruges som web hosting (eller rettere VPS)?

I så fald kan det anbefales?

Min tanke går lidt på at microsoft unægtelig må have noget seriøst kram, oppetid, speed og alt det der. Der er også den (måske) fordel at de har udgang i både nordamerika og europa, det må da næsten betyde at det vil være lige hurtigt at loade fra begge sider af "sundet" ?

Så hvis man har en global service og satser på at have en top skalerbar løsning, så var det måske ikke så tosset ?

Jeg synes nemlig det er svært med det internationale domæne/hosting marked hvad man skal vælge Confused

Hvordan virker det så med sine domæner, normalt får man dem jo registreret eller flyttet når man bestiller hosting, men her øhhh?

Glæder mig til at høre alle jeres herlige kommentarer Stick out tongue

God weekend iøvrigt derude ....

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen,

Der må da være nogen der kender lidt til Microsoft Azure ?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er microsofts sky...

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god og billig løsning og hvis du skal udvikle et størrer projekt så kig på bizspark eller websitespark hvis du er programmør :) Microsoft azure er en god og billig og skallerbar løsning:) gå i krig med det, hvis du mangler en hjælpende hånd med at lære, så skriver du bar en besked :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender desværre ikke til Microsoft Azure.

Men jeg tror det virker lidt ligesom Amazon, hvor du laver en deployment, på en af deres clouds (US, eller EU fx) - og ikke hvor den bliver distributed ud, (udover du self. betaler for det).

De er rigtige skalérbar, men oppetiden i Cloud er ikke højere end hvilket som helst andet cluster.. Hvorfor? 'Cloud' lever jo i et datacenter, dog nogle gange over flere datacentre (hvilket gør at oppetiden er bedre).

Hvis du vil snakke VPS løsninger, så kan vi give dig et godt tilbud hvis du kontakter lucas @ hosting4real.net :) Vi har både linux og windows VPS'er

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Det er microsofts sky...

Ja tak, det er jeg med på, men hvordan virker det ift hosting og er det godt/bedre/dyrere/hurtigere eller hva', kan det anbefales ?

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias Korn - matiaskorn.dk:

Det er en rigtig god og billig løsning og hvis du skal udvikle et størrer projekt så kig på bizspark eller websitespark hvis du er programmør :) Microsoft azure er en god og billig og skallerbar løsning:) gå i krig med det, hvis du mangler en hjælpende hånd med at lære, så skriver du bar en besked :)

Okay godt, tak for anbefalingen, det vil jeg lige studere nærmere og komme tilbage til dig, hvis der er sørgsmål Smile

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lucas - Jeg skriver til dig Yes

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

KayaKoto:

@Lucas - Jeg skriver til dig Yes

Hvis det er den du sendte kl 9 imorges, så er der allerede kommet svar tilbage :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)