Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside som skal have sin første omgang kritik!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er.

Jeg føler selv at jeg er ved, at være færdig med min nye hjemmeside om notater til skolen m.m.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at få noget responds fra jer, da man ofte ikke selv kan se hvad man mangler.

Så hvis du har noget du syntes der skal gøres bedre så vil jeg med glæde tage det til mig og forsøge at gøre det bedre :-)

Link: http://kiggede.dk/

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:48

Hej Jonathan.

For det første synes jeg den øverste søg knap er alt for stor. Jeg ville nok gøre den lidt mindre også evt. få lavet en Header, med nogle farver i. Det ville give siden lidt mere liv. Synes designet er lidt kedeligt lige nu.

Hvis det var mig havde jeg nok også sat hele hjemmesiden i midten også siden med reklamerne er ude u højre side. Det sætter lidt mere fokus på indholdet. 

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:49

Tusinde tak for din responds frederik. Det er helt sikkert noget jeg vil tænke over - og gøre noget ved!

Mange tak for din tid 

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:54

den lysegrønne skrift i menuen forsvinder helt ind i menuen

del for at få adgang til sidernes tekst , jeg deler ikke noget før jeg ved hvad deler

jeg kan ikke se nogle kontakt side eller en om jer side få gerne også det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
WARNING head title too long (>65 chrs)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:58

Hej Jonathan.

Når jeg kommer ind på siden, minder den mest om en stor adsense reklameblok.

Selv artiklerne fra forsiden ligner adsense.

Samt når man går ind på en af dem, kan man ikke se siden med det samme. Men får en boks med delingsmuligheder i stedet.

For det første syntes jeg at du skal lave designet helt om, så det ikke er så reklame præget.

Dernæst syntes jeg du skal unlock alt, indtil du har en god trafik og har fået lidt omtale.

Og så mangler jeg lidt en beskrivelse af hvad man kan på siden, da jeg ikke syntes at en titel er nok til at beskrive siden.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:26

Mange tak for din responds Kim,

Jeg kan godt se hvad du mener og jeg vil forsøge at ændre på at det reklameprægede.

Dbh,

Jonathna Stoker

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 12:50

Hej Jonathan

Den er simpelthen så uoverskuelig den side at jeg ikke ved hvor jeg skal starte.

Prøv at få kategoriseret noget af dit indhold, så det ikke ser så uoverskueligt ud når man havner på forsiden.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  DKoffice Skrevet kl. 15:41

jeg vil næsten sige at det mere ligner et reklame parkeret domain....

jeg kan ikke lige se hvor det egentlige indhold er og føler hurtigt at jeg skal væk fra siden fordi det virker som en "tjen-penge-hurtigt" side :-) adsense over det hele, bannere osv... 

det er desværre en noget hård kritik, det beklager jeg...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:55

1) Unlock er fjollet og gør med garanti besøgende sure. Du skal levere god nok kvalitet til at folk får LYST til at dele dit indhold.

2) Domænenavn? Kiggede? Hvad pokker?

3) Lad være med at skrive på engelsk. Hold det dansk only

4) I stedet for tilfældige noter i øst og vest og "lektier til Jesper" så lav nogle fornuftige kategorier, hvor man lettere kan finde frem til det man skal bruge.

5) Arbejd gevaldigt på kvaliteten. Både visuelt, men så sandelig også dit "produkt" hellere 2 super artikler end 10 dårlige.

6) Overvej om det er besværet værd. Folk vil ikke have megen grund til at klikke på reklamerne, hvis de søger efter noter. Så du får nok svært ved at tjene penge på siden.

7) Undskyld min ærlighed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)