For det første synes jeg den øverste søg knap er alt for stor. Jeg ville nok gøre den lidt mindre også evt. få lavet en Header, med nogle farver i. Det ville give siden lidt mere liv. Synes designet er lidt kedeligt lige nu.
Hvis det var mig havde jeg nok også sat hele hjemmesiden i midten også siden med reklamerne er ude u højre side. Det sætter lidt mere fokus på indholdet.
jeg vil næsten sige at det mere ligner et reklame parkeret domain....
jeg kan ikke lige se hvor det egentlige indhold er og føler hurtigt at jeg skal væk fra siden fordi det virker som en "tjen-penge-hurtigt" side :-) adsense over det hele, bannere osv...
det er desværre en noget hård kritik, det beklager jeg...
3) Lad være med at skrive på engelsk. Hold det dansk only
4) I stedet for tilfældige noter i øst og vest og "lektier til Jesper" så lav nogle fornuftige kategorier, hvor man lettere kan finde frem til det man skal bruge.
5) Arbejd gevaldigt på kvaliteten. Både visuelt, men så sandelig også dit "produkt" hellere 2 super artikler end 10 dårlige.
6) Overvej om det er besværet værd. Folk vil ikke have megen grund til at klikke på reklamerne, hvis de søger efter noter. Så du får nok svært ved at tjene penge på siden.