Halløj Amino'er, må i alle være ved godt mod derude Jeg står og skal skrabe noget kapital sammen for at føre et par projekter ud i livet. Derfor nu dette indlæg, hvor jeg tilbyder at varetage de opgaver, der måtte forefalde. Jeg tilbyder: At gennemgå din hjemmeside udefra og skrive alle observationer ned til dig (hvad virker godt, hvad virker ikke. forslag) - 100 - 800kr - alt efter opgavens omfang Tekstopgaver: At skrive produktbeskrivelser eller anden tekst til din hjemmeside, samt din eventuelle folder At skrive artikler 12 øre pr ord hvilket giver 200 ord: 24 kr 300 ord: 36 kr Og så fremdeles. Tekster over 600 ord skrives egentlig ikke i øjeblikket, men send en forespørgsel så taler vi om det. At gennemskrive/renskrive dine ting 40 kr pr halvside At læse korrektur 40 kr pr halvside At uddele flyers/foldere om din virksomhed Pris afhænger af omfanget - starter ved 200kr Er der andre opgaver, du gerne ser af hænde, så smid gerne en forespørgsel, så ser vi på det. Dog vil jeg pointere at jeg ikke arbejder med SEO. Lidt om hvem du sætter i arbejde: Jeg er en kvindelig iværksætter, som igennem flere år har beskæftiget mig med sprog og litteratur i alle forskellige former og genrer. Men i kraft af at jeg i en lang periode kun har undervist i dette, kan jeg desværre ikke smide om mig med referencer. Jeg påtager mig gerne alle former for opgaver, der ligger indenfor mine evner, overholder altid deadlines og afslutter ikke før vi er enige. Da det er langt lettere for mig, tager jeg ikke imod bestillinger på under 100kr - det bliver for meget faktura-arbejde for for lidt. Ganske enkelt. Som sagt, spørg og vi finder ud af tingene. Vi tales ved i indbakken. |
Hej Åbne....
Nu dækker ud ret bredt - artikler, produktbeskrivelser oma. MEN hvad er dine kompetencer?
- seo artikler?
- Salgstekster med call to action?
- Reklametekster fx i forbindelse med brochurer / reklamer? Her tænker jeg også på at det ikke er nok at kunne skrive flydende, men også at kunne tænke kreativt og vide lidt om opsætning osv.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Hilsen Morten