Jeg er igang med et projekt i stil med henttilbud.dk, byggestart.dk osv. vi henvender os til kunder der ønsker tilbud på tatoveringer, piercinger eller andet modifikationer på kroppen.
Kunden kan udfylde et skema om de krav han eller hun ønsker f.eks. køn, beskrivelse af tatoveringen, hvor på kroppen, upload eller link til billeder hvor tatovøren kan hente inspiration fra osv. skemaet indsendes og kunden modtager tilbud fra forskellige tatovører der opfylder han eller hendes krav.
Tatovøren har nu nogle fordele, de kan give et ca. prisforslag på tatoveringen, finde kundens krav ud fra skemaet, have bedre tid til forberedelse og en potentiel ny kunde i fremtiden - Samt et billigere alternativ til markedsføring og omtale.
Vi vil gerne udvide konceptet senere hen med salg af designs (i stil med 99design.com) hvor forskellige designer/tatovører kan give kunden ny inspiration til tatoveringer, kunden kan browse igennem et udvalg af designs, han eller hun kan så vælge og købe sig til et premade tatovering og henvise den til tatovøren.
Pt. har jeg launcet en konkurrence på 99design.com af design til hjemmesiden samt logoet, men mangler stadig en til at udvikle prototypen. Forretningsplanen, salgsbreve osv. er ved at blive skrevet og mon ikke der er en her inde der kan hjælpe med de grammatiske rettelser og bedre salgstekster? Mod betaling selvfølgelig.
Nu har jeg lagt alt ud på bordet og søger derfor en partner til at være med i projektet - allerhelst vil jeg selvfølgelig betale mig fra alt og nu er jeg en af de "heldige" der for nyligt er ramt af finanskrisen og alligevel taget chancen og brugt en del på prototyper (som ikke kunne bruges til en skid) og det grafiske.
Så håber i har respekt for at jeg har lagt alt ud på bordet og taget chancen, og håber at der er folk herinde der kan give en hånd med. Alternativt, vil jeg gerne tilbyde en finansiering hvis der er en udvikler der lytter med.
I må også meget gerne komme med kritik af projektet