Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gal eller genial? Verdens Mest Fleksible LapTop Stand - Til Sengen, Bordet, Stolen

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
den er ikke let at tage med i byen og heller hurtigt at sætte op

Nej, men tanken er vist også at den skal være et redskab til hjemmet. I de fleste hjem har folk ikke længere stationær computer, men en bærbar. 

Jeg er dog blevet klogere på at mange mener det er et bedre hjælpemiddel til erhverv - på lageret osv. Den havde jeg jo ikke selv tænkt på.... :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:31

Fint apparat. Skal nok kunne tiltrække nogle kunder, jeg selv kan dog ikke se lyset i den.

Hele ideen ved en bærbar computer er jo, som det også fremgår af ordet, at den skal være mulig at bære rundt på. Den er mobil og handy, hvilket i mine øjne gør den at foretrække, frem for en stationær arbejdsstation.

Derfor synes jeg også, at selve pointen ved en bærbar går tabt, hvis den skal akkompagneres med et stort klatrestativ.  Man kan vel sammenligne det lidt med at købe en mobiltelefon, som konstant behøver en ledning til stikontakten for at kunne fungere :-)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:35

Oscar Eg Gensmann:
Hvis man planlægger at ligge og fede den i sengen med sin laptop, så lang tid at det kan betale sig at slå det "monstrum" op, så er man enten syg, kommet til skade eller lignende :-).

Jeg ser netop en brug for den når jeg er syg og ligger i sengen. Det er helt klart til det formål jeg ville købe den, hvis altså prisen er fornuftig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:46

IT-Konsulenten:
, hvis altså prisen er fornuftig

Et skud fra hoften - hvad er en fornuftig pris?

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:55

Den er hamrende grim! Jeg tror ikke den kommer ind i mange private hjem. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:41

CharlotteR:

Tak for din feedback. Er den heller ikke acceptabel hvis den kommer i en fin pink farve?? :)

'hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:10
 Oscar Eg Gensmann:
Hvis man planlægger at ligge og fede den i sengen med sin laptop, så lang tid at det kan betale sig at slå det "monstrum" op, så er man enten syg, kommet til skade eller lignende :-).

Jeg ser netop en brug for den når jeg er syg og ligger i sengen. Det er helt klart til det formål jeg ville købe den, hvis altså prisen er fornuftig.

---

Jeg tror også umiddelbart det var det jeg prøvede at skrive :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

CharlotteR:

Yes

Fuldstændig enig. Der skal klart tænkes erhverv og i hvilke arbejdssituationer, den er brugbar.

Michael

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 13:13

Interessant!

Jeg arbejder som foredragsholder og kunne godt bruge et stativ som dette, når jeg kommer ud og der ingen borde er i nærheden. Det er altid et kiks ellers.

Derudover kunne der tænkes mange ting ind i det. F.eks. bedre arbejdsstilling for personer med dårlig ryg, mulighed for at have computeren ''med'' på løbebåndet, faktisk er der rigtig mange muligheder.

Så jeg holder på genial :)

Derudover: Der findes altså kvinder, der holder af design men også vægter funktionaliteten af et produkt! ;)

Ann

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:57

Oscar Eg Gensmann:
Jeg kunne heller ikke forestille mig at den nogensinde kommer ind i et hjem hvor der bor en kvinde, med bare en lille smule sans for indretning/design. Hvilket gør ironien i at det er en kvinde på billederne, lidt underholdende. :-)

Fuldstændig enig - alt for klodset til privat brug. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)