Fint apparat. Skal nok kunne tiltrække nogle kunder, jeg selv kan dog ikke se lyset i den.
Hele ideen ved en bærbar computer er jo, som det også fremgår af ordet, at den skal være mulig at bære rundt på. Den er mobil og handy, hvilket i mine øjne gør den at foretrække, frem for en stationær arbejdsstation.
Derfor synes jeg også, at selve pointen ved en bærbar går tabt, hvis den skal akkompagneres med et stort klatrestativ. Man kan vel sammenligne det lidt med at købe en mobiltelefon, som konstant behøver en ledning til stikontakten for at kunne fungere :-)
Hvis man planlægger at ligge og fede den i sengen med sin laptop, så lang tid at det kan betale sig at slå det "monstrum" op, så er man enten syg, kommet til skade eller lignende :-).
Jeg ser netop en brug for den når jeg er syg og ligger i sengen. Det er helt klart til det formål jeg ville købe den, hvis altså prisen er fornuftig.
Hvis man planlægger at ligge og fede den i sengen med sin laptop, så lang tid at det kan betale sig at slå det "monstrum" op, så er man enten syg, kommet til skade eller lignende :-).
Jeg ser netop en brug for den når jeg er syg og ligger i sengen. Det er helt klart til det formål jeg ville købe den, hvis altså prisen er fornuftig.
---
Jeg tror også umiddelbart det var det jeg prøvede at skrive :-)
Jeg arbejder som foredragsholder og kunne godt bruge et stativ som dette, når jeg kommer ud og der ingen borde er i nærheden. Det er altid et kiks ellers.
Derudover kunne der tænkes mange ting ind i det. F.eks. bedre arbejdsstilling for personer med dårlig ryg, mulighed for at have computeren ''med'' på løbebåndet, faktisk er der rigtig mange muligheder.
Så jeg holder på genial :)
Derudover: Der findes altså kvinder, der holder af design men også vægter funktionaliteten af et produkt! ;)
Jeg kunne heller ikke forestille mig at den nogensinde kommer ind i et hjem hvor der bor en kvinde, med bare en lille smule sans for indretning/design. Hvilket gør ironien i at det er en kvinde på billederne, lidt underholdende. :-)
Fuldstændig enig - alt for klodset til privat brug.