ikke helt dum, kunne godt bruge en til lageret
ikke helt dum, kunne godt bruge en til lageret
|
Tror potentialet er forholdsvis stort i forhold til lager, præsentationslokaler olign. I privaten tror jeg den bliver for klodset at have slået ud. |
Ser spændende ud, men om den er gal eller genial kommer helt an på funktionaliteten (hvor nem den er at sætte op/pakke ned og flytte). Mvh. Michael |
Hej Tak for jeres feedback :) Sjovt at i alle kommenterer på brug til erhverv. Jeg forestillede mig egentligt mest at den skulle bruges privat. Fx i stedet for at sidde med computeren i skødet når man sidder i sofaen - når man ligger i sengen, står ude i køkkenet og laver mad etc :) Som redskab til lager osv. havde jeg ikke selv tænkt på...... Spændende Hilsen Morten |
Hvis man planlægger at ligge og fede den i sengen med sin laptop, så lang tid at det kan betale sig at slå det "monstrum" op, så er man enten syg, kommet til skade eller lignende :-). Det samme gælder lidt de andre brugssituationer, efter min mening. Erhvervsmæssigt til fastmonteret lagerholder etc, giver den dog mere mening. Jeg kunne heller ikke forestille mig at den nogensinde kommer ind i et hjem hvor der bor en kvinde, med bare en lille smule sans for indretning/design. Hvilket gør ironien i at det er en kvinde på billederne, lidt underholdende. :-) |
Det er jo det der bla. gør et forum som Amino genial :-) |
Jeg er helt enig med Oscar. Den er omtrent lige så stilfuld som at have sin mobiltelefon siddende i et læder-etui i bæltet: måske nok praktisk men det ser sateme dumt ud. |
Ha ha - den var sgu meget god Hilsen Morten |
den er ikke let at tage med i byen og heller hurtigt at sætte op folk der har bærbar de fleste har fordi de hurtigt kan åben op på computer over alt , så jeg tror ikke på dette produkt |