Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find 5 Fejl - Konverteringsoptimering af kontorstole

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi har iStol.dk hvor vi sælger kontorstole 

Konverteringen er dog rigtig dårlig, og selvom jeg allerede har en del forslag til forbedringer, så vil jeg meget gerne have DIN mening / bud på fejl / mulige forbedringer på sitet, så jeg kan lave alle opdateringerne på samme tid.

Jeg Håber Du Vil Hjælpe Smile

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 10:05

Super fin side !

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09

Til at starte med så er den største fejl nok at du tvinger folk til at oprette sig som bruger hvis de vil købe.

Hvis jeg ville købe en stol og kom ind på din side, fandt den rigtige stol, og syntes prisen var god, og besluttede mig for at købe. Så ville jeg smutte i samme sekund jeg blev bedt om at oprette en bruger.

Det holder ikke. Lav det om.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet ;-)

Når jeg kommer ind på siden så fylder toppen vel 60 % af min skærm - det er alt for meget. Gør den mindre, og vis jeres lækre produkter frem. I har 8-10 stole, så mon ikke søgefunktionen skal væk?

Under de to stole på forsiden, smid nogle bullets ind.. Hvad er forskellen.

Priserne ser forvirret ud - (http://d.pr/i/29Gi) jeg bliver sku' forvirret.

Jeres produktsider er forvirrende. Gør det muligt at vælge farve - vælger man hvid, ser man kun billeder af de hvide stole. GØR DEN MERE SIMPEL. Og gør købs-knappen grønnere og større.

Gør 'Til kassen' knappen mere tydelig.

Efter folk har smidt et produkt i kurven, så tag dem videre i processen. Meget få ønsker at købe flere stole - det er i hvert fald mindretallet.

Lav OneStepCheckout..

Slet afstemningen

Lav bulletpoints også på produktsiderne, over fordele ved netop den stol!

Håber der er noget du kan bruge ;-)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:15

Hej

Jeg bliver lidt irriteret over billederne. Hvis jeg skal købe en kontorstol til et par tusind over nettet vil jeg meget gerne se nogen gode billeder først. Dine billeder er fine, men den måde de bliver eksponeret som et pop-op vindue hvor der spørgsmål-funktionen fra webshoppen følger med og man ikke har mulighed for at navigere billederne med piltasterne, den finder jeg dybt forældet og gør at jeg ikke gider se dine billeder.

:: HDMI kabel ::

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56

Hej alle 4.

Tusind tak for jeres svar Smile

@ c.f.k.

Ja check ud er irriterende. Det er standard magento. Man skal faktisk ikke oprette sig, men "bare" klikke videre. Det er dog stadig SKI** irriterende, og jeg har netop bestilt one-step-check-out, så den er snart på plads

@ Casper

Super feedback - tusind tak for det. Jeg har lige et lille ekstra tillægsspørgsmål: 

Når du nævner designet - er det så generelt eller blot din kommentar om topbanneret og søgefunktionen der skal væk?

@ Laust.

Jeg er enig - men jeg aner ærlig talt ikke hvordan man undgår den der spørgefunktion så den ikke vises i pop-up vinduerne. Har du set at der længere nede i produktbeskrivelserne er 360grader rotationer på de fleste stole?

ER DER FLERE DER VIL HJÆLPE??? Right Hug

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:33

Det var sagt lidt med et smil i øjet, men generelt tror jeg det ville være nemmere for jer at bede en super skarp designer om et helt nyt design til 10-15.000 kr, fremfor at sidde og rette alle de fejl.. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 09:38

Jeg ville også helt klart satse på et bedre design - Sorry, men det spiller ikke rigtigt :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:52

Casper Blom:

Det var sagt lidt med et smil i øjet, men generelt tror jeg det ville være nemmere for jer at bede en super skarp designer om et helt nyt design til 10-15.000 kr, fremfor at sidde og rette alle de fejl.. :-)

... problemet er bare at det er alt for usikkert at hyre en eller anden designer - herefter skal der hyres en teknikker til at sætte det op osv. 

Jeg har ikke noget i mod at bruge 15t på et nyt design, men det er alt alt for usikkert at sætte en designer til at lave noget som helst uden meget udførelige retningslinier, for smag er individuel, og dem kan jeg ikke give. Jeg kan sige når jeg ser noget jeg kan lide, og når der er noget jeg ikke kan lide....

Tro det eller ej - det har faktisk taget rigtig lang tid at finde dette design Big Smile 

Jeg testede det i starten på flere forskellige typer mennesker og fik en tilbagemelding om at farverne var behagelige og varme, så jeg er lidt usikker på hvad det er der skal ændres - med mindre alt bare skal være sort/hvidt

Gode råd modtages gerne :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:54

Jesper Hansen:

Jeg ville også helt klart satse på et bedre design - Sorry, men det spiller ikke rigtigt :-)

Hej Jesper

tusind tak for din mening. Det er rigtig vigtigt at høre folks reaktioner, så vi kan ændre de væsentligste dele, så må jeg spørge dig lidt mere konkret hvad det er du mener der ikke virker? Ellers lærer jeg jo ikke så meget af det....

Jeg håber du vil uddybe :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)