Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google PR spm.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO eksperter

Jeg købte et domæne for 1½ måned siden. Jeg installerede wordpress og lod den ligge med standard teksten osv. på. Nu vil jeg snart igang med den - og da jeg kom ind på den idag, viste SEOQuake at den havde PR2. Det fatter jeg ikke. Det er jo bare en standard wordpressinstall og der er ingen links til sitet(heller ikke hvis man tjekker med majesticseo).

Hvordan kan det være at den lige pludselig kommer op på PR2 bare sådan uden videre?

\Mikkel

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:28

Hvad er dit domæne?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 21:30

jeg hæfter mig bare lige på ... vil gerne høre om nogen har bud på den her :D

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:32

Jeg er ikke interesseret i at offentliggøre domænet nu og her - så det må blive rent teoretisk om der er et bud på hvad der kan være årsagen? Og om jeg kan forvente at den holder den værdi når nu jeg går igang med at smide indhold på.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:34

Prøvede lige at google med site:omtaltedomaene.dk - det gav ingen resultater, så siden er vel ikke engang indekseret?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Mikkel Kongsfelt:

Jeg er ikke interesseret i at offentliggøre domænet nu og her - så det må blive rent teoretisk om der er et bud på hvad der kan være årsagen? Og om jeg kan forvente at den holder den værdi når nu jeg går igang med at smide indhold på.

Jeg kan se du tilbyder seo !!! Er det ikke den slags spørgsmål din egen virksomhed burde kunne svare på ?

Lidt mere seriøst, så er det umuligt at give et svar uden et link. Det kan være så mange forskellige ting, og det kan også lige så godt være en fejl, så jeg ville starte med at prøve et andet værktøj til at tjekke din pagerank.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:41

Nu tilbyder jeg ikke SEO, hvis du kigger på min (i øvrigt dybt forældede) hjemmeside... Men ja, arbejder med SEO på EGNE sider og ganske gratis for nogle få kunder, for at lære det. Så nej, du kan ikke købe SEO arbejde af mig - det er jeg slet ikke god nok til endnu :-)

Har lige forsøgt et par andre værktøjer - samme resultat.

Men ja, kan godt se at det måske ville være nemmere at svare på med et linkt, men tænkte at der var nogen der havde oplevet lignende før og måske havde en forklaring.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:43

Hej

Har du overhovedet ikke skrevet noget?

Normalt når jeg opretter en wordpress side, så ændrer jeg som regel standard indlægget og skriver en forsidetekst om hvad siden handler om.

Har du ikke gjort det?

Man plejer da ikke at kunne få PR2 uden at have en masse link juice fra andre trustet sites.

Det lyder lidt underligt.

Pas på at det ikke er sådan en google ting: du er startet og dit indhold er kendt på nettet (fordi mange millioner andre har oprettet WP sider) så vi sætter dig højt indtil vi har fundet ud af at du intet har gjort. Så ryger du ned igen...

Det kan også tænkes at de standard udadgående links, der er i installationen, linker til meget populære sites og derfor giver linkjuice?

Andre der har bud?

/Jens 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:45

Det kunne skyldes at domainet har haft en tidligre ejer som har opnaet en pagerank

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:45

Nej, har intet gjort - ikke engang skrevet en forside tekst. Det er en ren rå standard wordpress install - intet andet. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)