Nu er det en måned siden jeg startede FixApple og har den sidste uge kørt Adwords med gode resultater.
Mit problem er bare, at man skal forbi rigtig mange sider i google før man finder min hjemmeside, hvis man søger f.eks "iphone 4 reparation".
Jeg har selv prøvet at få nogen backlinks(?) til min hjemmeside, hvor jeg har været inde og kommentere på blogs og forskellige fora. Herudover har jeg oprettet en Facebook side og en Twitter.
Jeg har prøvet at bruge råd fra woorank.com og websitegrader.com. De nævner begge at det er vigtig at oprette en blog, da det skulle øge antal besøgende med ca. 50%. Lige nu har jeg ca. 20 besøgende om dagen.
www.fixapple.dk er opsat med One.com's web værktøj og har ikke den store erfaring med html, så det skal gerne være noget simpelt jeg kan begive mig ud i, hvis der skal ændres kode.
Jeg tror ikke du må have "Apple" i dit domæne navn? Ret mig hvis jeg tager fejl?"
Tror jeg ikke du har ret i.
Har set en del flere hjemmesider med ordet "Apple", som også omhandler hardware osv. men jeg må sige, at jeg ikke har undersøgt det.
Fordi andre har det, gør det dét ikke lovligt. Apple er meget strenge med alt hvad der omhandler patenter, og jeg har læst noget om det før - kan dog ikke huske hvordan det helt præcist var. Så hæng mig ikke op på det, men hvis du vil firmaet seriøst, så tag lige og tjek det op ;)
Samtidig er der noget med, at medmindre man har en aftale med Apple, må man ikke bruges deres billeder - så hvis det er deres, du bruger, ville jeg overveje at finde et andet. Evt. køb et til 6-12 kroner på depositphotos.com eller lign.
Fordi andre har det, gør det dét ikke lovligt. Apple er meget strenge med alt hvad der omhandler patenter, og jeg har læst noget om det før - kan dog ikke huske hvordan det helt præcist var.
Samtidig er der noget med, at medmindre man har en aftale med Apple, må man ikke bruges deres billeder - så hvis det er deres, du bruger, ville jeg overveje at finde et andet.
Ved godt det ikke gør det lovligt bare fordi andre gør det. Herudover er Apple meget strenge når det kommer til patenter på deres produkter (Samsung har lige betalt en 6 milliard bøde for at overtræde nogen af deres patenter).