Hej aminoer, Jeg er ved at starte en webshop sammen med en anden, og i den forbindelse kunne vi godt bruge lidt råd mht. hvilken type firma der er smartest. Vi er som sagt to, og vi skal eje 50% hver. Det er noget vi starter op sideløbende med fuldtidsjobs, men vi brænder begge for det og kan alligevel bruge en del tid på det. Jeg vil derfor tøve med at kalde det på hobbyplan, men samtidig har vi heller ikke 24 timer i døgnet til det. Da det som sagt er noget vi vil prøve af og se hvordan det udvikler sig, er et ApS totalt overkill, da 125.000 er alt for meget at skyde i det til at starte med. Og det kan vel ikke være en enkeltmandsvirksomhed når vi er to. Hvad ville i anbefale vi gør? Vi ville sætte pris på nogle gode råd/forslag! :) På forhånd tak. |
Hej ;)
Jeg har selv lige været i samme situation som dig, om min kammerat og jeg startede et I/S firma (interessentskab) så laver i bare n I/S kontrakt dem kan i finde mange standard af på google :) for at oprette I/S firma http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Start_IS starter i der :)
Håber det hjalp på dit spørgsmål;)
Med venlig hilsen
Patrick Corell