Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler inspiration til indhold

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er godt igang med at opbygge min nye hjemmeside. Jeg er dog stødt ind i et lille problem, da jeg er helt blank for ideer til hvad jeg skal tilføje.

Du kan se siden på nedestående  billed.  Det drejer sig om det blå felt  Test 1, Test 2, Test 3, Test 4.      Jeg kan ikke komme på nogen fornuftig ide, til hvad jeg kan bruge disse 4  felter / bokse til, da jeg har 4 andre bokse nedenunder hvor der står noget omkring mine ydelser.

Håber der er nogle af jer aminoer, som har lidt gode ideer :)

MVH
Mark 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:24

Hmm, hvis du ikke har nogen ideer til hvad du skal skrive i dem, hvad så med at fjerne dem. Der er jo ingen grund til at skrive noget - bare for at skrive noget :) Det er som regel bedre at forenkle budskabet.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:27

Thomas:

Hmm, hvis du ikke har nogen ideer til hvad du skal skrive i dem, hvad så med at fjerne dem. Der er jo ingen grund til at skrive noget - bare for at skrive noget :) Det er som regel bedre at forenkle budskabet.

Hej Thomas,

Jeg har prøvet at fjerne dem, men synes at det så bliver alt for tomt og giver siden et helt forkert look.

Og det er ikke fordi at der ikke er indhold nok at stoppe i dem, det er blot fordi jeg synes det vil være dumt også at bruge dem til at skrive om mine ydelser, når det også står længere nede.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:12

Umiddelbart tænker jeg også som Thomas - hvis ikke du ved, hvad du skal bruge det til, hvorfor så ikke bare fjerne de blå bjælke?

Men jeg kan også godt følge dig i, at siden måske kommer til at se lidt tom ud, hvis du fjerner den.

Jeg synes, at du skal flytte dine ydelser op i din blå bjælke frem for at præsentere dem nedenunder.

Som websitet er lavet nu, så præsenterer du dine ydelser - det du skal tjene penge på - under websitets fold. Det vil sige, at man som besøgende ser et meget stort (lidt intetsigende) billede og en blå bjælke med noget "fyld". Og så skal man scrolle for at se, hvad det er, du tilbyder.

Et website skal gerne præsentere formål/produkter/ydelser mv. i løbet af ganske få sekunder. Ellers er der stor sandsynlighed for, at den besøgende hurtigt klikker sig væk fra siden igen. Og selv om det ikke tager mange sekunder at scrolle ned, så ville jeg hellere fremhæve mine ydelser med det samme i stedet for at have et stort billede som blikfang.

Hvis du har mulighed for det, kunne du jo køre noget splittesting for at se, hvad der fungerer. Men det kræver selvfølgelig lidt arbejde.

Held og lykke med det.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:16

Undskyld, men min første tanke var - hvis du ikke ved hvad du skal skrive på din egen hjemmeside, hvordan vil du så hjælpe andre med online markedsføring??

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)