Hej |
Amino er langsom i perioder, men der sker ikke så mange fejl, som tidligere, så det går vel i den rigtige retning.
Amino er langsom i perioder, men der sker ikke så mange fejl, som tidligere, så det går vel i den rigtige retning. |
Hej Thyregod, ja - den køre meget langsomt nu og da - man må væbne sig med lidt tålmodighed! |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
altid noget man ikke er den eneste ... og lidt sjovt når Martin Thorborg selv snakker om hvor hurtigt kunderne forsvinder fra en side hvis den loader langsomt... |
Hej Thyregod,
Er det nu så slemt - og ja du har et sek. så er kunden væk - men en ting er jo teori og en anden praktik - fra andre tråde herom kan du se at der også gøres noget ved det! |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Den er langsom i nogle tilfælde her. Specielt via mobiltelefonen går det ikke alt for stærkt, så undlader oftest at bruge denne i aminosammenhæng. |
alle store sider med mange bruger og der kan meget blogs nyheder og ekstremt meget mere er normalt langsomme af og til det er jo ikke en webshop dette her med et sted med mange bruger her |
Amino er dræbende langsom, især hvis man går ind via hovedsiden amino.dk. Det er ikke sekunder vi taler om, men nærmere minutter. Men man finder jo altid en genvej. Jeg går ind via twitter @AminoBuzz og nogen gange via mails i indbakken. Det går nemt og hurtigt. |