Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Morgenkaffe på Café Baresso ons 5. september

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil bare minde om, at der er morgenkaffemøde onsdag d. 5. september på Café Baresso, Vimmelskaftet 48 på Strøget i København.

Har du lyst til at mødes med os og sludre hyggeligt om hverdagssituationer som selvstændig og iværksætter? Vi sludrer løs og udveksler erfaringer. Du får tips og tricks og mulighed for at sidde over en kop kaffe med andre iværksættere. Faktisk en ren win-win-situation :0)

Har du lyst til at mødes med os, er det lige op ad vindeltrappen i Baresso og til højre. Der er ingen tilmeldingstvang, men giv dig gerne til kende nedenfor og sig, at du kommer :0)

Sted: Lige ved Jorcks Passage på Strøget nær Gammel Torv

Tilmeldt 10. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40

Hvem er os? Og hvad tid mødes i?

Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Os, det er forskellige selvstændige & iværksættere af begge køn. Alder fra trediverne til 50+. I snit er der over 10 besøgende og gerne 13-15 deltagere.

Vi mødes kl. 9 - men du må meget gerne komme kl. 10! Det begynder normalt at ebbe ud ved 11-tiden, selvom mange bliver der til kl. 12 eller senere.

Har du lyst, er du meget velkommen.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:30

Hej Poul,

Jeg regner stærkt med at kigge forbi.

Er der noget decideret tidspunkt?

EDIT: Der var du lige på forkant ;-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

Hej Mickel.

Du er mere end velkommen!

Om der er et decideret tidspunkt? Ikke udover kl. 9-11 som hovedregel - men det har du vist allerede set på det foregående indlæg

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:46

Jeg kommer helt sikkert forbi, hvis jeg får tid. Er det nogen specielle brancher der er representeret, eller er det meget spredt?

Er muligvis også lidt yngre end gennemsnittet, så hvis det ikke er noget problem, så ses vi måske :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Mads Henrichsen:

Er det nogen specielle brancher der er representeret, eller er det meget spredt?

Det er meget spredt. Ind i mellem er der nogle it-nørder, der finder sammen og sidder og snakker it. Andre gange er der et par chokolade-folk, der snakker chokolade-produktion sammen. Det kan også være regnskab og bogføring, der tales om.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19

Jeg vil bare minde om, at det er i morgen onsdag d. 5. september, at det er månedens B-dag: Baresso-dag!

Vi mødes til morgenkaffe kl. 9-11 på Café Baresso.

Vel mødt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)