Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring på idé - Links for artikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået og spekuleret lidt på en idé omkring et nyt site. Idéen går i al sin enkelthed ud på artikler i bytte for links

Eksempel: Jeg mangler eksempelvis indhold til min affiliate blog om fitnessudstyr, Jeg indrykker en annonce på siden: Skribent søges til til artikel på 400 ord om boksefitness, jeg kan til gengæld tilbyde et backlink på en pagerank 3 site. - Det bliver altså en win win, annoncøren får indhold på sin blog og skribenten får et backlink til sin egen side. 

Jeg har ikke fundet nogen lignende tjenester i DK - og vil lige høre jeres tanker om idéen, er det noget der har en gang på jorden?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:47

Basalt set lyder det som et byttemarked for gæsteblogindlæg.

Af en eller anden grund er jeg ikke bekendt med at noget sådan findes i forvejen, men det er egentlig ganske oplagt og en god ide, hvis du kan nå kritisk masse.

Jeg sidder i præcis samme situation, og har overvejet at smide et indlæg om bytte af artikler for placering på høj-PR blogs, men et samlet sted med overblik over udbud og efterspørgsel ville være herligt.

God ide.

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:16

Evt en side hvor folk, med nogenlunde samme mænge trafik kan bytte deres links. Så siderne bliver delt op i grupper alt efter hvor meget trafik siden har?

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:46

Altså hvis du tænker på Link Netværk så findes der et dusin i udlandet, og Google er meget ude med riven efter sådan nogle.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)