Jo jeg kan selvfølgelig godt forstå din point med konsulenten, mit problem er nok bare at mit indre siger mig at de 50k ikke er nok. Hvis man ser på sonlinc.dk så er der en meget præcis beskrivelse af hvad de tilbyder. Under SonWin produkter/produktblad SonWin markedet er det modul vi skal bruge. Og ja det er c5 Iteffect bruger.. Hej Niels Vi har mere end 50K, men klart vi vil hellere betale det end 500K, det er derfor jeg lige forhøre mig herinde blandt eksperter.. |
Jacob Marquez:Hej karsten
Jo jeg kan selvfølgelig godt forstå din point med konsulenten, mit problem er nok bare at mit indre siger mig at de 50k ikke er nok. Hvis man ser på sonlinc.dk så er der en meget præcis beskrivelse af hvad de tilbyder. Under SonWin produkter/produktblad SonWin markedet er det modul vi skal bruge. Og ja det er c5 Iteffect bruger..
Hej Niels
Vi har mere end 50K, men klart vi vil hellere betale det end 500K, det er derfor jeg lige forhøre mig herinde blandt eksperter..
Du kan ikke få et reelt svar her på amino. Der er en proff. der skal kigge på det. Svar herfra er gætteri. Og jeg er edb-uddannet med speciale i udvikling af administrative systemer, den gang rudder konge var knægt. Den side du har linket til kan ikke ligestilles med en analyse af behov.