Jeg ved godt at det er en webshop der snakkes mest om her men synes en portal er meget mere interessant.
Jeg har tidligere haft en webshop men fandt hurtigt ud af der var ting som der irriterede mig og ikke mindt ikke interesserede mig..
Jeg fandt ud af hvis man kunne lave en portal hvor man fik andre til at sælge på siden slap man for alt det jeg ikke gad røre.
Det var f.eks pakke varer ud, pakke varer ind, på posthuset med varer, tage varer retur, sende defekte varer tilbage til leverandøre, problemer med post danmark, have et dyrt varelager, tage billeder af sine varer, folk der købte varer og gang på gang leverede det tilbage.
Hvad er så fordelene ved at drive en portal som f.eks www.industribasen.dk eller andre portaler?
ja man slipper for alt det jeg lige har nævnt og man får i dette tilfælge virksomheder, forhandlere og private til selv at tage billeder af produkterne, ligge dem på www.industribasen.dk og betale et beløb pr annonce. Det er noget der sker automatisk og pengene går ind på kontoen. Nemt og enkelt. Avancen er stor da det jo ikke koster det store at "sælge" 1 annonce eller 1000 stks. Det er e-business hvor man virkelig kan tjene mange penge hvis man finder en niche og så bare bliver den bedste i den. Man kan styre en portal fra en strand stol i Thailand. Man skal ikke være afhændig af at sende nogen varer hver dag.
Mvh Morten