Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye sportsblog - søger feedback og sponsorere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry men må lige ud med den.

For det første tvivler jeg MEGET på i havde 2500 unikke besøg om dagen. Jeg fulgte lidt jeres side og sorry men den var død død og død.

Ud over det så er denne tråd vel reelt kun henvendt på at du gerne vil have reklame kroner i kassen, og det er også fair men så sriv det dog og kom med de rigtige tal.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 15:39

Hej VDL Media.

Vores hjemmeside var ikke opdateret i hele sommerferien, da hele teamet vi seks uger i Sri Lanka, Budapest samt. Sardinien. Vi lukkede også siden ned, og har lige åbnet den igen. Det kan være, det var der du kiggede, I don't know. 

Når vi postede en nyhed på Facebook, så havde vi +2000 unikke besøgende. Med en Facebook-side med +7000 likes, en privat-account med +1500 venner, en Twitter med +40.000 followers, samt en masse venner som delte vores artikler, så er det ikke særlig svært, at få dét antal besøgende. Det handler bare om, at have en god omgangskreds, mester. 

Som overskriften lyder, søger jeg feedback på min hjemmeside, samt. gør jeg opmærksom på, at vi søger sponsorerer.

Håber det var svar nok. 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 21:28

sorry men jeg har set jeres side helt fra starten og jeg tror dig ikke.

Det er ren luft snak du kommer med der, med de Cs nyheder, fodbold nyheder i havde havde i IKKE den trafik.  modbevis mig gerne, men jeg tvivler på du kan.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 21:33

Glemte lige at ja i 7k medlemmer på FB nu, men i juli have i 800, gætter på der er købt en del likes også ud fra den mangel på likes osv der er på nyhederne på FB.

Men igen, modbevis mig og jeg skal gerne fortælle her jeg tog fejl.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 11:50

Glad for at du har fulgt med :) 
Jeg modbeviser dig ikke med dette, men siden kom op i januar'12, og her et et billede fra  marts'12, hvor vi lige var gået igang og havde 1700 unikke besøgende, og tallene har været stigende siden: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=359278170776925&set=a.319744674730275.71663.319430554761687&type=3&theater 

Hvis du har fulgt med fra starten, ved du, at vi har fået sponsoreret en masse produkter, som vi har kørt konkurrencer med, som har givet os en del likes.

Mvh.

Erik Holflod Jeppesen

ITSport.dk 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)