Sorry men må lige ud med den. For det første tvivler jeg MEGET på i havde 2500 unikke besøg om dagen. Jeg fulgte lidt jeres side og sorry men den var død død og død. Ud over det så er denne tråd vel reelt kun henvendt på at du gerne vil have reklame kroner i kassen, og det er også fair men så sriv det dog og kom med de rigtige tal. |
Hej VDL Media.
Vores hjemmeside var ikke opdateret i hele sommerferien, da hele teamet vi seks uger i Sri Lanka, Budapest samt. Sardinien. Vi lukkede også siden ned, og har lige åbnet den igen. Det kan være, det var der du kiggede, I don't know.
Når vi postede en nyhed på Facebook, så havde vi +2000 unikke besøgende. Med en Facebook-side med +7000 likes, en privat-account med +1500 venner, en Twitter med +40.000 followers, samt en masse venner som delte vores artikler, så er det ikke særlig svært, at få dét antal besøgende. Det handler bare om, at have en god omgangskreds, mester.
Som overskriften lyder, søger jeg feedback på min hjemmeside, samt. gør jeg opmærksom på, at vi søger sponsorerer.
Håber det var svar nok.