Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye sportsblog - søger feedback og sponsorere

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Holdet bag ITSport.dk er i skrivende stund ved at lave hjemmesiden. Der skal være en fane som hedder "Om os" hvor jeg har mig, der skal stå nedestående. Jeg ønsker derfor konstruktiv kritik, forslag osv.

Spørg endelig løs, hvis du er i tvivl om noget, el. bare gerne vil vide mere :-)

Hvem er vi? 

ITSport gik online januar 2012 som en nyhedsside, - med ca. 2500 unikke besøgende dagligt -  men ændrede koncept i slutningen af året. I dag er ITSport Danmarks nye sportsblog, men en vision om at blive Danmarks største sportsblog inden 2015. Vi har bloggere fra hele landet, som til dagligt blogger aktivt.

Hvad gør vi for bloggerne?
ITSport arbejder døgnet rundt for at forøge det store trafiktal, samt sørge for at blogger fastholder deres seriøsitet og entusiasme. Det gør vi, ved at sørge for der ingen tekniske problemer er, samt forhandler vi  forretningsmæssige samarbejdspartnere og sponsorer. Vi holder vores bloggere opdateret om nyheder, produkter og giver dem adgang til et stort og dygtigt netværk. Så det eneste bloggerne skal fokusere på, er at leverede indhold med masser af kvalitet til deres læsere. Resten skal holdet bag ITSport nok tage sig af.

Vi har mulighed for at lave unikke kommercielle aftaler, da vi laver en platform som er meget lukrativ for de annocører, der finder en af vores bloggere relevant i deres markedsføring og branding. Tilsammen er bloggerne stærkest, og med den tanke, kan vi skabe flere spændende aftaler, end den enkelte blogger kan gøre alene.

Skal du have markedsført noget?

Vi har stor erfaring og kendskab til attraktive markedsføringsmuligheder og –metoder. Ved at have samlet en masse sportsblogs ét sted, giver vi vores kunder mulighed for at få markedsført deres produkt eller brand effektivt via. et kontaktpunkt. Vi rådgiver vores kunder til at få markedsført det ønskede produkt bedst muligt: Banneranoncering, artikler/indlæg om et produkt, kreative kampagner (Konkurrencer, events o.lign). Vi benytter os meget af de sociale medier, da det indeholder et gigantisk og værdifuldt marked interesseret i at høre mere om markedsføringsmulighederne kan du skrive til os på support@itsport.dk

Mvh. Erik Holflod Jeppesen

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:29

Jeg forstår ikke helt om bloggerne får betaling for deres indlæg eller ej. Under hvad gør vi for bloggerne skriver I jo både om jeres system, og om reklamekroner. Jeg ville nok skrive mere konkret hvad de reklamekroner betyder for bloggerne. Betyder det penge, får de fribilletter til stadion, er der konkurrencer om præmier eller får de bare lov til at følge deres favorit sport på meget nært hold? Gør det tydeligt hvad de får ud af det.

Og så ville jeg ikke skrive hvor mange daglige besøgende bloggen har haft, men evt. skrive antal daglige besøgende pt eller slet ikke noget, ligesom jeg ikke mener folk behøver at vide at siden før har været noget andet, så kan det godt blive sådan lidt, vi prøver lidt af dit og så lidt af dat og hvis det heller ikke virker så prøver vi noget andet...

Tilmeldt 4. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:47

Det er meget vigtigt at kunne tilbyde noget for bloggerne, for at de vil. En del bloggere bliver vist betalt for det. 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:05

Hey,

Ved ikke om teksten var helt færdig, men som det står der i dit indlæg, vil jeg anbefale dig at få læst lidt korrektur på der. Dermed ikke sagt at der er helt ude i skoven, men der er et par svipsere hist og pist :)

Lyder super spændende ellers:)

Mvh.
Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

forbedre sidens design nummer 1 forsidens banner vises ikke det virker som om ikke har styr på siden

få lavet en pæn struktur og design som siger bang og folk tilmelder jeg er ikke webdesigner med designet fanger mig ikke der mangler en visuelt og sturktur på siden før jeg tror der kommer gang i siden

god ide i skriver lidt blog indlæg første bare de første 100 stk så man kan se lidt indhold på siden og lav disse artikler gode

jeg tror 0% vil tilmelde sig lige nu der skal andre boller på op at køre på siden og en har været en okay succes før er ingen sikkerhed for der bare kommer af sig selv igen bare sådan der  

hvilken store trafik tal er det i skriver om de er der jo ikke endnu for mig frem står i meste man tror det hele kommer bare af sig selv fordi nogle enkle sider linker til en og så kommer bang alt

jeres trust flow er ekstrem lavt så det der er mod siden er ikke meget værd https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/itsport.dk?IndexDataSource=F  der er nærmeste kun kommentar links mod siden fra blogs af de er nærmeste værdiløse eller måske lidt skadelige for siden før har sikkert været mere trust flow mod siden med det gode fjernes tit når siden laves om eller er helt nede så i skal nærmeste begynde fra punkt 0 igen og det er hårde fakta men sådan er det nu en gang

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 18:16

Rasmus: Tak for den konstruktive kritik! 

Besøgs-antallet skrev jeg kun, så i Aminoer vidste, hvor mange vi havde. Det glemte jeg lige at skrive, sorry.

I teksten står der, hvad vi gør for bloggerne - altså det arbejde vi bag teamet påtager os. Bloggerne skal nemlig kun lave indlæg. Lad os sige, at jeg var blogger og nævnte et brand el. en butik/webshop et x-antal gange i mit indlæg. Så vil den nævnte shop/butik/brand el. lign., betale et hvis beløb (Som er aftalt på forskud) til bloggeren. 

Bloggerne vil få sponsoreret produkter fra store brands, hvis de skriver om deres produkt – fx en bestemt fodboldstøvle. En personlig anbefaling er som regel den foretrukne. Om det har været en restaurant, du har fået anbefalet over hækken af naboen, en jakke, som en ekspedient har fortalt dig, at du ser godt ud i, eller et par sko, som din kollega roser til skyerne, så har sådanne bemærkninger det med at blive siddende længere i baghovedet, end den annonce du så på side to i Euroman. NETOP DERFOR er det mere populært end nogensinde før, at virksomhederne kontakter bloggere, og at de retter deres fokus på bloggere som reklamesøjler. Vi vil hurtigt kunne ramme en masse unikke visninger på hjemmesiden. Når vi så stiller læsertal og sidevisninger op mod læsertal til magasiner, vil virksomhederne kunne se, at der er en ubeskrivelig stor værdi i bloggere.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 18:16

Peter: Ja, det er klart :-) Læs evt. mit svar til Rasmus. 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 18:18

Lars Thomsen:
Ved ikke om teksten var helt færdig, men som det står der i dit indlæg, vil jeg anbefale dig at få læst lidt korrektur på der

Lars: Teksten er overhovedet ikke rettet eller noget som helst, jeg skrev det bare hurtigt.
Ellers mange tak :-)

Lars Thomsen:

Hey,

Ved ikke om teksten var helt færdig, men som det står der i dit indlæg, vil jeg anbefale dig at få læst lidt korrektur på der. Dermed ikke sagt at der er helt ude i skoven, men der er et par svipsere hist og pist :)

Lyder super spændende ellers:)

Mvh.
Lars Thomsen

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 18:21

Mikael: Tusinde tak for din lange besked, den er jeg glad for.
Som jeg nævnte aller først, så er vi i skrivende stund, ved at bygge siden op. Så den skal nok blive super flot - den ligner noget lort lige nu, det ved jeg godt. Når vi er færdige med at sætte hjemmesiden op, skal jeg nok kontakte dig, så du kan komme med konstruktiv kritik, hvis du vil.
Tusinde tak :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 04:48

Okay. Sådan fungere det. Det var mest fordi min første tanke var: flot, de står for alt det tekniske, men hvorfor så ikke bare oprette en blog på blogger eller wordpress?

Det der har værdi for mig som blogger ville ikke være at platformen virker uden problemer, for selv med mine egne wordpress installationer oplever jeg sjældent problemer, og hvis jeg gjorde ville jeg skifte til en af de nævnte udbydere. Det som i mine øjne har værdi er muligheden for at tjene en skilling, at få adgang til nyheder først og evt. arrangementer eller produkter som I kunne skaffe mig, som måske ville være svært for mig hvis jeg skrev på min egen blog.

Men hvordan sikre I at blogindlæggene forblive interessante, og relevante, og ikke ender med at folk kun skriver om det de kan tjene noget på? Og hvis jeg ikke husker helt galt så ønsker forbrugerombudsmanden vist at betalte eller sponsorerede blogindlæg skal tydeligt markeres, hvilket måske kan påvirke Jeres forretningside i negativ retning, så tjek lige op på det, så i ikke ender i problemer senere, eller pludselig ser forretningsmodellen smuldre.

Tak for uddybningen, så forstod jeg lidt bedre :D

Og mange gange held og lykke.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)