Hej Amino.
Jeg er medlem af et diskotek ved navn Mobildiskotek Dreams. Vi har tidligere holdt nogle mere eller mindre offentlige fester i et forsamlingshus, hvilket der har været en stor succes. September sidste år holdte vi så en lidt større fest i en hal, hvor vi havde cirka 500 inde. Vi har snakket om at holde en fest mere, men jeg er mere eller mindre den eneste som er seriøs og ambitiøs omkring projektet. Derfor har jeg længe gået og tænkt på at stable noget på benene selv, men da det er et kæmpe projekt, føler jeg det er uoverskueligt at gøre alene – da jeg også har skole og arbejde at tænke på. Roder selv med nogle tanker omkring nogle koncepter til eventet, men synes selv at jeg lige mangler prikken over i’et for at det skal blive helt godt. Hertil søger jeg så en seriøs samarbejdspartner, til at hjælpe med planlægning og udarbejdelsen af eventet og konceptet. Gerne én med noget erfaring inde for området. Håber der er nogle der har lyst til at være en del af dette – skulle der være andre der også kan bidrage med et eller andet til det, er i selvfølgelig også velkommen til at skrive. Det er første gang jeg opretter et indlæg her på Amino, så håber ikke jeg bliver skudt ned med alt muligt jeg mangler :) Mvh Emil Jepsen |
men velkommen til da. nej syndes det er et fint indæg du har skrevet der det lyder som en god ide