ewire eller andet betalings modul hvad er billigste og bedste til mine behov
er den billigste løsning 20x 399 k med ewire konto så hver stripper har en konto ,jeg vil sætte det i profilerne på min side
eller findes der en bedre og billigere løsning
jeg tror ikke en konto kan sende direkte kroner til flere forskellige bank kontoer
jeg har ewire på min side men findes der en bedre og nemmere løsning da den anden løsning virker meget dyr og jeg ved ej om man kan sætte 20 kontoer et domæne jeg
jeg leder som en gal efter den nemmeste måde til min side alle gode råd er mere end velkommen
skriver rundt alle udbyder jeg må erkende lige netop mine krav er svære at opfylde alle steder og det er svært at gennemskue hvem er billigste efter mine behov
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Er det ikke et system ligesom just-eat har, bare med pizzaer?
Mener det er DIBS der er formidler for dem.
ingen ide om det om det system kan have flere bruger på siden og hver bruger har sit eget dankort betalings mulighed på den profil side og der går pengene direkte til hver models bank konto igennem når kunder betaler med dankort på min side
husk der er en under side til hver enkel model på samme domæne det hele ligger , så det ligger altså ikke på flere domæner dette her dankort betalings muligheder
Kan pengene ikke gå ind på din konto og så sender du dem videre til den enkelte?
jeg skal for konto vide hvor pengene kommer fra
jeg skal lave andet end at lave ind overføre kroner
det skaber mere tilid til modeller at de gerne vil bruge online betaling mulighed at de ser pengene hurtigt er på deres bank konto
vis ikke kan overbevise at de skal bruge dette system er det ikke lettere for mig for jeg kan ikke klare det ene person vis selv jeg skal det hele , skal jeg ansætte nogle til side lave så der hele tiden er orden at det er korrekt overført til den korrekt konto og ingen arbejder gratis så er det bedste at det hele forgår automatiske
vis skal ansætte nogle skal jeg være 100% sikker på den kan udføre arbejdet og det overstiger nok sikkert den løn hvad en automatiske løsning koster
Det kan sagtens laves hvis det hele foregår online. Så registrere systemet selv hvilken model der er blevet betalt for. Denne model kan også få en mail med det.
Evt snak med din bank om de kan give dig en mulighed for at lave automatiske overførsler ud fra data du giver dem. Men vi snakker nok at du skal have et betydeligt antal overførsler.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg ville heller ikke have ansatte til at sidde og flytte rundt med "mine" penge.
Hilsen, Robert
korrekt jeg vil gerne have det forgår så det er mig der styre hele min virksomheden og omkostninger ved at ansætte nogle er heller ikke gratis og den gør det lige hvad ikke lige så hurtigt vis det er automatiske det forgår og ingen mennesker kan arbejde hurtigere når det hele laves automatiske
er der en billigere løsning end hver skal have deres egen ewire konto så pengene går direkte til deres konto ?