Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo og PNG..fatter ikke en s... af det der grafiske noget

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas, vi kan godt gå ind i en længere teknisk diskussion, men ikke i en tråd hvor trådstarter tydeligvis er begynder på området og har brug for klare svar og enkel vejledning.

At få trådstarters logo til at fylde under 10kb, er ikke raketvidenskab og det kan gøres i photoshop på 2 sekunder.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:41

Ved at optimere billedet yderligere kan han spare 20% af billeds størrelse, syntes det er rimelig meget. Jeg ved ikke hvor mange besøgende amino'er har, men hvis bare man har lidt besøgende, så kan det betyde rigtig meget hvis man kan få sin side 20-50kb ned :)

Men som ingen grund til diskussion, da der intet er at diskutere :D

Uanset hvor meget folk bruger photoshop til at ændre kvalitet og hvad de nu gør for at få det til at fylde mindre - så hjælper det ikke rigtigt, fordi photoshop er ikke beregnet til billed optimering.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:12

Takker for gode svar. Jeg har netop afinstalleret og geninstalleret photoshop og sørme om indledende billeder til de sidste to artikler på forsiden fra i dag kun fylder 15 kb...

Jeg er klar over at samtlige 1200 artikler fylder alt for meget og det er et stort problem når folk sidder på mobilen med en lav hastighed... Tusind tak til jer alle..

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:14

T Nielsen : jeg tror ikke engang jeg er nået til begynder stadiet. Selvom jeg har brugt photoshop i 2 år har jeg stadig ingen anelse om hvad det kan :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:26

Høy:

Takker for gode svar. Jeg har netop afinstalleret og geninstalleret photoshop og sørme om indledende billeder til de sidste to artikler på forsiden fra i dag kun fylder 15 kb...

Jeg er klar over at samtlige 1200 artikler fylder alt for meget og det er et stort problem når folk sidder på mobilen med en lav hastighed... Tusind tak til jer alle..

Bare giv mig en PM, hvis du skal have optimeret alle billederne, så kan vi skam godt finde ud af dette :)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:50

Jeg sender dig en PM... Men vi skal nok hen i det nye år da jeg de sidste par måneder har investeret ret mange penge i siden, men da jeg ikke selv har tid til det kunne vi måske finde ud af noget.
Et sidste spørgsmål på falderebet :
Nu fylder mit logo kun 29 kb, men det som Ralph lavede her i tråden fylder kun 8 kb.... Hvis jeg benytter det som Ralph var så venlig at lave, så er kvaliteten vel heller ikke så god vel? Det jeg har nu er PNG 32.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:57

Høy:

Jeg sender dig en PM... Men vi skal nok hen i det nye år da jeg de sidste par måneder har investeret ret mange penge i siden, men da jeg ikke selv har tid til det kunne vi måske finde ud af noget.
Et sidste spørgsmål på falderebet :
Nu fylder mit logo kun 29 kb, men det som Ralph lavede her i tråden fylder kun 8 kb.... Hvis jeg benytter det som Ralph var så venlig at lave, så er kvaliteten vel heller ikke så god vel? Det jeg har nu er PNG 32.

Send det på en mail til mig - på lucas @ hosting4real .net så skal jeg lige optimere logo'et så du kan smide det op :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:07

Høy:
T Nielsen : jeg tror ikke engang jeg er nået til begynder stadiet. Selvom jeg har brugt photoshop i 2 år har jeg stadig ingen anelse om hvad det kan :-)

Det ser da ud til at du er på rette vej Yes Den bedste hjælp, er hjælp til selvhjælp, IMO Cool

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)