Blev ringet op af Politiet i dag, om jeg kendte noget til at vores firmabil kørte rundt med stjålne nummerplader...... Hmm, det gjorde jeg umiddelbart ikke. Det viste sig at en af mine ansatte havde fået stjålet bilen i weekenden, og den havde politiet så tilfældigvis stoppet, og fundet ud af at nummerpladen ikke lige passede på. Så de fik manden, og sigtede ham for tyveri. Ikke så dårligt.
Nu står vores firma bil så ude på en rasteplads på motorvejen uden nummerplade, og skal hentes inden for 48 timer....... Ikke en af de bedste dage.......
MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS
Folk skal sgu holde fingrene for sig selv. Hader folk der ikke kender forskel på "dit" og "mit" og som ikke magter at yde en dags ærligt arbejde. Det er så irriterende sådan noget - men ja, der er ikke andet for end at komme videre og huske på, at de mennesker som gør sådan noget, er nogle sørgelige eksistenser.
naturligvis surt at bilen skal hentes, men så sandeligt også, at det er positivt at bilen er i god behold og tyven nappet - så jeg tror jeg ville fokusere på det positive, din bil kunne ha kørt rundt i et eller andet østland nu
På gnavesiden tæller snarere, at tyven bare får en over fingrene og ikke så meget mere
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja, manden der stjal bilen, er sikkert ude på gaden igen, hurtigere end de får hentet din bil igen, og ikke mindst hurtigere end de får nye nummerpladen til bilen...;)
Selvfølgelig er det ærgeligt at bilen blev stjålet. Men heldigt at de har fået stoppet bilen, så hurtigt. Ja du skal afsætte noget tid til at hente den, men er det ikke bedre end at skulle have undværet bilen helt, og samtidig skulle ud at finde en erstatning?