Men skrapede kanter så mener du at de ikke er skarpe eller hvordan? Kan vi min computer snyder, men det ser kanonski ud her nemlig :) Gider du evt sende screendump? |
Det er klart at når han mener "skrapede" kanter at han sidder på en PC med noget IE eller FF af en art som ikke kan renderer fonten korrekt.
Synes hjemmesiden virker rigtig fin. At den er "mørk" som en anden har påpeget er fuldkommen ligegyldigt. Du sælger (forhåbentlig) innovative sider og ikke børnelegetøj.
Der er plads til lidt designarbejde, hvis du vil virke kreativ og innovativ.
Prøv f.eks. med nogle CSS3 transitions
De hvide boxe med tekst virker lidt "flade" på mig. Man kunne evt. give den et subtil skygge, evt. indvendigt, så du får noget dybde i siden.
"Spicy web" ? Var det måske en ide at indkorporerer en chili i dit logo? :)
Siden kunne godt klare at komme bare lidt ned i størrelse. Her tænker jeg på alle elementer. Bare lige lidt. Så har du også lidt bedre frihed til at give den lidt mere luft/whitespace og stadig holde det vigtige indhold "above the fold".
Når du nu udvikler hjemmesider, så synes jeg det er vigtigt at din kildekode er ren, pænt organiseret og kommenteret. Det udstråler virkelig at du kan dit kram!
Ang. kommentare vedr. om den er responsive, så synes jeg ikke den lægger op til det som udgangspunkt? Altså man kunne da godt gøre det, men bare fordi den holder sig centreret når man skalerere vinduet, betyder det ikke absolut det er et responsivt design som har fejlet.