Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye firmaside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil blot høre hvad I synes om det foreløbige resultat af min nye firmaside?

http://www.spicyweb.dk

Martin

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:40

Jeg synes den virker meget "tæt på". Altså skriften og grafikken er meget stort, og personligt irritererer det mig lidt.

Jeg synes den er fint sant op, men synes det virker lidt proppet. Jeg ville synes bedre om den, hvis der blev "zoomet lidt ud" og i stedet givet lidt mere plads imellem tekst/bokse.

Derudover synes jeg der mangler referencer til hvad du før har lavet, så man kan se hvad man går ind til.

Synes også godt der kunne være nogle priser, så man kunne få en fornemmelse af, hvor du ligger henne prismæssigt. Personligt ville jeg ikke skrive til en mulig programmør, hvis jeg ikke anede hvor han lå henne prismæssigt.

Ellers synes jeg det er et godt farvevalg, dog havde jeg nok selv valgt de sociale mediers ikoner i hvid i stedet for blå, men det er jo en smagssag.

Mvh. Martin :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25

alt skrift er bare stort siden lav forskel det gør siden 10 gange mere overskuelig

siden er ekstrem sort der er intet fangende farver på siden

siden er ekstrem kort fattet lige lovligt meget så forstår overhovedet ikke hvad du kan

hvad uddannelse har du?

erfaringer arbejdet år med hjemmesider

hvilken hjemmesider har du lavet før der mangler referencer på siden

designet mangler det du viser du kan lave webudvikling intet grafik på siden eller andre svære ting at lave er der på siden

der mangler cvr nummer på siden det gør siden mere troværdig

i alt hvorfor skal man vælge dig det fremgår ikke af hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:43

Hej Martin

Dit design ligner noget der er lavet som Responsive Web, altså en hjemmeside der tilpasser sig størrelsen på det medie, der har åbnet den i browseren. PC, Tablet eller Smartphone.

Problemet er bare at den ikke tilpasser sig når jeg gør vinduet mindre:

Se eksempel her:www.strikkerten.dk 

Men kvaliteten af de grafiske elmenter ser ud til at være i orden. Det skal bare ikke være så meget "In Your FACE!".

Det er som om du råber indholdet ud i hovedet på mig...

Jeg tænker at du måske ved hvert af dine punkter i boksen under "Brug os til" kunne skrive en lille teaser-tekst til hvad fx fejlsøgning handler om.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 08:27

Martin Laugesen:

Jeg synes den virker meget "tæt på". Altså skriften og grafikken er meget stort, og personligt irritererer det mig lidt.

Jeg synes den er fint sant op, men synes det virker lidt proppet. Jeg ville synes bedre om den, hvis der blev "zoomet lidt ud" og i stedet givet lidt mere plads imellem tekst/bokse.

Derudover synes jeg der mangler referencer til hvad du før har lavet, så man kan se hvad man går ind til.

Synes også godt der kunne være nogle priser, så man kunne få en fornemmelse af, hvor du ligger henne prismæssigt. Personligt ville jeg ikke skrive til en mulig programmør, hvis jeg ikke anede hvor han lå henne prismæssigt.

Ellers synes jeg det er et godt farvevalg, dog havde jeg nok selv valgt de sociale mediers ikoner i hvid i stedet for blå, men det er jo en smagssag.

Mvh. Martin :-) 

Tak for for feedbacken :)

Måske er den lidt proppet, og tænkte en del over det med pladsen i mellem boksene, så der skal nok bare en mindre skrift til.

Referencer kommer der :)

Mht priser, så har du nok ret. Som freelancer programmør kan jeg dog kun give en timepris og det var lidt en overvejelse jeg havde, hvor meget kunden kan bruge det til. Men skal måske finde en måde at få det flettet ind på.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 08:32

Mikael christiansen:

alt skrift er bare stort siden lav forskel det gør siden 10 gange mere overskuelig

siden er ekstrem sort der er intet fangende farver på siden

siden er ekstrem kort fattet lige lovligt meget så forstår overhovedet ikke hvad du kan

hvad uddannelse har du?

erfaringer arbejdet år med hjemmesider

hvilken hjemmesider har du lavet før der mangler referencer på siden

designet mangler det du viser du kan lave webudvikling intet grafik på siden eller andre svære ting at lave er der på siden

der mangler cvr nummer på siden det gør siden mere troværdig

i alt hvorfor skal man vælge dig det fremgår ikke af hjemmesiden

Der er nu forskel, men der kan godt gøres større forskel :)

Synes nu netop den blå og hvide står i meget god kontrast til den sorte baggrund, og derfor fanger øjet. Men der er meget af det, så måske det kan ændres.

Det er netop pointen at den skal være kortfattet. Måske har jeg bare ikke været konkret nok i de korte tekster, men vil ikke kede folk på forsiden med lange tekster, der skal de bare hurtigt få et indtryk af hvad jeg kan og hvad de får ud af at hyre mig.

Mht. uddannelse, erfaring og referencer, så er det på vej :)

Nej der er ingen svære ting, og jeg tænkte også over om det ville være smart, men jeg mener ikke det skal være der for sat være der. Det er mine referencer der skal vise hvad jeg kan i praksis.

CVR er der nu i bunden ;)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 08:35

Jens Andersen:

Hej Martin

Dit design ligner noget der er lavet som Responsive Web, altså en hjemmeside der tilpasser sig størrelsen på det medie, der har åbnet den i browseren. PC, Tablet eller Smartphone.

Problemet er bare at den ikke tilpasser sig når jeg gør vinduet mindre:

Se eksempel her:www.strikkerten.dk 

Men kvaliteten af de grafiske elmenter ser ud til at være i orden. Det skal bare ikke være så meget "In Your FACE!".

Det er som om du råber indholdet ud i hovedet på mig...

Jeg tænker at du måske ved hvert af dine punkter i boksen under "Brug os til" kunne skrive en lille teaser-tekst til hvad fx fejlsøgning handler om.

Mvh Jens

Der er ikke tænkt responsive design ind i det fra starten, ligesom du måske vil kunne se i kildekoden at selvom det er en HTML5 doctype, så er koden ikke HTML5 optimeret. Det her handler om at få noget ud jeg kan vise, da det har haltet længe, men du kan tro at både HTML5 og responsive design er i tankerne.

Der er overvejelser omkring skiftstørrelsen ;)

Mht. teasertekst, så er min pointe med at holde det i kort punktform, at kunden ikke skal bruge lang tid på at læse tekst, men bare hurtigt kunne skimme hvad det er jeg kan og hvis man så har lyst, læse mere et andet sted :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:01

Skru ned for størrelsen og skru op for den grafiske kvalitet! :-) Det ville hjælpe rigtig meget! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 09:12

Lasse Lykke(Master Vind):
Skru ned for størrelsen og skru op for den grafiske kvalitet! :-) Det ville hjælpe rigtig meget! :-)

Mere kvalitet i grafikken, hvad mener du med det konkret?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:22

Martin Hjort:

Lasse Lykke(Master Vind):

Mere kvalitet i grafikken, hvad mener du med det konkret?

Al teksten har skrapede kanter fordi det er så stor! :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)