Nogen der ved om Zalando kører på nogle af de danske affiliate programmer? |
De benytter sig sandsynligvis også af remarketing, og på den måde kommer deres online annoncering til at "forfølge" dig.
De benytter sig sandsynligvis også af remarketing, og på den måde kommer deres online annoncering til at "forfølge" dig. |
Det er vel bare det man kalder stordrifts fordele. De har jo tydeligvis en kæmpe kapital og med den omsætning de har, falder økonomien vel nok på plads. Det er jo set fra flere firmaer og respekt for den omsætningen de har opnået. |
Det lyder lidt som Tøjhuset/Skjerns Magasiner. |
Mvh. Søren Vang,
De kører med remarketing - og har du først været inde på deres side, så "forfølger" de dig via google og cookies på din pc |
NoShop.dk - Mærkevarer ure på Urskiven.dk, Ægte designer smykker på Guldsmykket.dk, Kvalitets Pelse o.m.m på RiePels.dk Online Luxury Shopping - lidt billigere!
Til Finn Koch Du kan bare slå dem fra så du ikke ser dem mere, hvis de irriterer dig meget de bannere der "forfølger" dig ;-) |
Sidst jeg var "offer" for remarketing klikkede jeg bare på deres reklamer overalt de blev vist. Jeg tror jeg nåede at klikke 80 gange til glæde for en masse hjemmesider. Jeg synes remarketing er pænt irriterende, så jeg lader dem der bruger det, betale for det. |
Spørgsmålet er om ikke Google fanger dem som ugyldige kliks så du rent faktisk bare har spildt din tid ;) |
Er der nogen, der ved, med hvilket shopsystem zalando.dk/de er lavet? |
Egentlig ikke, istedet for at konkurrere med alle de andre, så underbyder de dem. |