Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se jeres WP side ?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov tråd. Og mange flotte sider.

flashmobs.dk er også lavet i wp med et tema fra woothemes. Det handler som navnet antyder om flash mobs.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Mest funktionel i gennemgangen til nu, er efter min mening hosting4real.net. De har taget højde for at deres side kan læses fra et hvilket som helst medie.

Jeg har selv lavet ny shop side, efter samme princip - måske ikke helt så stilren som ovenstående - men lavet med fokus på at den skal kunne ses på et hvilket som helst medie (http://shop.jed.dk). Min side er bygget med et Kriesi Thema, Propulsion, købt gennem Themeforrest. Du kan se flere sammenlignelige Themes på ww.krieesi.at/theme-overview

Man skal dog også passe lidt på her. Det er fornuftigt at tilrette sin hjemmeside til alle enheder, men jeg må indrømme, at jeg i tilfældet med din hjemmeside ville foretrække at den ikke blev tilrettet min mobil. Man kan f.eks. ikke zoome (så noget tekst er hos mig ulæseligt) og menuen er meget besværlig (så besværlig at jeg hurtigt giver op at navigere i den). Det er ærgerligt for din side er rigtig fin og man ville sagtens kunne benytte den, hvis den ikke blev tilrettet specielt til mobilen.

Jeg ser flere der begår den fejl, at de absolut vil tilpasse deres hjemmesider til små skærme, men hvor resultatet ender med, at man ville ønske at hjemmesiden ikke blev tilpasset.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekom.nu er baseret på Boldy themet der er gratis.

http://demo.s5themes.com/?theme=boldy

Vi har justeret det til dansk og eneste funktionsplugin vi bruger er

"Disable RSS". Resten af funktionerne ligger allerede inde i temaet :-) 

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er netop(98%) færdig(98%) med at opsætte en shop i wp, se den på http://www.quubii.com her bruger vi en kombination af betalt plugin og gratis plugin. Om du vælge betalte eller gratis plugin afhænger tit af hvormeget support du har brug for efterfølgende. Men i forbindelse med fleresproget sider vil jeg anbefale et købe produkt som WPML de yder en god support, og sikre opdatering i forhold til når wordpress opdateres.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at pm mig

mvh

Claus

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

claust:

Hej

Vi er netop(98%) færdig(98%) med at opsætte en shop i wp, se den på http://www.quubii.com her bruger vi en kombination af betalt plugin og gratis plugin. Om du vælge betalte eller gratis plugin afhænger tit af hvormeget support du har brug for efterfølgende. Men i forbindelse med fleresproget sider vil jeg anbefale et købe produkt som WPML de yder en god support, og sikre opdatering i forhold til når wordpress opdateres.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at pm mig

mvh

Claus

Er det normalt det tager 20 sekunder at indlæse siden? :S

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone har en blog om Slankekur og vægttab, det er et købt tema (og skulle gerne kunne læses på alle håndholdte også - pga wp_touch plugin'et)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick og resten af jer :-)

Sjovt, sjovt at se alle de WP-sider.

Mit bidrag er min seneste side wp-undervisning.dk - den er bygget på et premium tema, der hedder Pagelines Framework.

Jeg har tidligere leget med Headway, men nu er jeg gået over til Pagelines. Det er nemt at ændre i det uendelige og har en masse gode funktioner, f.eks. understøtter den smartphones og tablets.

Mvh

Bolette

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange mange tak fordi i ville dele jeres WH med mig. Nu ved jeg hvad jeg skal bruge min aften på ;-) jeg kommer helt klart til at skrive til nogle af jer om nogle råd og ideer for kan godt se at der virkelig er nogle fede sites ;-) så mange tak

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)