Mystisk siden har sådan set passet sig selv i et stykke tid men så i dag så er der tæt på 1000 besøg indtil nu det er sq da vildt siden hedder www.gratisspil.info jeg var egenligt ved at skulle sætte den til salg fordi tiden ikke er til det, men det kunne godt være man skal følge udviklingen lidt endnu.
super tillykke med de mange ekstra besøgene på din side
du må have ramt måske en nyhed i ord lige som heder vis har på ens side en strippe der heder Mik og magiske Mike film er lige kommet så kommer der flere søgninger på ens siden
er siden steget på nogle søgeord kan du se hvorfra det kan give en god ide hvorfor siden stiger i besøgene
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er faktisk kun i dag og det er fra flere steder i landet her over sommeren har den ligget på 200- 250 besøg der har været over 100 klik på google reklamerne, men det bliver spændene at se om det fortsætter.
nummer 1 og 2 på google virker ikke så er det klart du får flere besøgene da du ligger nummer 3 , så det skal der ikke meget analyse til
husk desuden når 1 og 2 døde er kun 8 resultater på første side end normalt 10 så chance for du får klik er godt stigende derfor
jeg håber du overtager vedvarende de første pladser når måske den side igen online så tror det forsætter med cirka samme antal besøgene for du er sikkert motiveret nu da du kan se hvad første pladser giver med de ord så jeg tror du satser hårdt på at bevare det antal besøgene giv den helt fuld ud energi lav siden så godt så du altid har disse pladser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows