Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan dette domæne bruges til?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg ved det måske er et lidt latterligt spørgsmål, men nu stiller jeg det alligevel. I Februar købte jeg domænet "nygrafik.dk" med tanken om at jeg ville være freelance grafiker og have en tilhørende hjemmeside. Det blev aldrig til noget, da jeg i bund og grund ikke gad - fandt jeg ud af - så nu står domænet bare ubrugt.

Mit spørgsmål er derfor: Hvad kan jeg bruge dette domæne til, med henblik på at jeg skal tjene penge på AdSense. Indholdet skal jo så helst have noget med "grafik" at gøre, men umiddelbart kan jeg ikke komme på nogle idéer.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:01

Hej Sune

Du kunne også sælge domænet videre til en eksisterende grafisk virksomhed eller en anden freelance grafiker?

Medmindre det hvilke er noget du vil arbejde med kan du så blogge om hvordan det er at være grafiker eller starte et forum for grafikere. Der er mange muligheder :-)

Mvh.

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:17

Hmm, det var gode forslag. Jeg har også overvejet om jeg skulle sælge det, men hvis jeg finder noget at bruge det til, vil jeg hellere det.

Mvh Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:26

Så lidt og held lykke med det!

Hvis du skal have hjælp til moderatorarbejde eller andet, så skriv endelig ;-)

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Jeg er ved at lave et site med nyheder, artikler og produktanmeldelser, jeg skal bruge til at linke til nye hjemmesider.

Du kunne gøre det samme, men inden for den grafiske branche. Hvis du åbner op for gæsteskribenter, skriver jeg da gerne et par artikler med et link til min hjemmeside.

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:41

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg er ved at lave et site med nyheder, artikler og produktanmeldelser, jeg skal bruge til at linke til nye hjemmesider.

Du kunne gøre det samme, men inden for den grafiske branche. Hvis du åbner op for gæsteskribenter, skriver jeg da gerne et par artikler med et link til min hjemmeside.

Hej Karsten

Jeg kunne faktisk godt bruge en produktanmeldelse, en artikel eller diverse andre ting til mit firma jeg er ved at starte op. Hjemmesiden bliver udviklet af en webintegrator og er færdig i den nærmeste fremtid. Hvad hedder siden du er ved eller har startet op :-)?

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Kristoffer Andersen:

Jeg kunne faktisk godt bruge en produktanmeldelse, en artikel eller diverse andre ting til mit firma jeg er ved at starte op. Hjemmesiden bliver udviklet af en webintegrator og er færdig i den nærmeste fremtid. Hvad hedder siden du er ved eller har startet op :-)?

Jeg vil helst ikke ud med navnet/url'en før den er færdig. Jeg har to kunder jeg arbejder for lige nu og her, så der går en til to uger inden jeg kan lave den færdig.

Når den er færdig, annoncerer jeg den sikkert her på amino.

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  Cartella Skrevet kl. 19:53

Karsten Sønderup Hansen:

Kristoffer Andersen:

Jeg vil helst ikke ud med navnet/url'en før den er færdig. Jeg har to kunder jeg arbejder for lige nu og her, så der går en til to uger inden jeg kan lave den færdig.

Når den er færdig, annoncerer jeg den sikkert her på amino.

Fantastisk :-).

Du må lige sende en PM eller mail når den er færdig ;-)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)