På den en måde kan jeg godt se ideen i, nogen vælger at give udvikleren % af overskud, eller medejerskabet.
Men man skal skal bevise udvikleren, hvor mange penge man selv putter i markedsføring. Bliver der puttet 300.000kr i markedsføring, så kan en udvilker med god samvittighed arbejde gratis :)
Hvorfor tror så mange at programmører har så mange penge så de gerne arbejder gratis? :)
Fordi "programmører" (webudviklere) jo selvsagt bare trykker på en knap, og så er websitet inkl. funktioner og database(r) køreklart på et splitsekund - det kan da ikke koste penge ;o)
Spørg til side... Til trådopretter: Du/I vil ikke betale løn for de kompetencer, I ikke selv besidder og har behov for - hvorfor ikke egentlig?
Som jeg ser det, har I mere brug for en programmør end programmøren har brug for jer: programmøren kan (uden jeres hjælp) udvikle det, som evt. bliver et væsentligt grundlag for jeres forretning og indtjening - men hvad kan I bidrage med, som er så værdifuldt at programmøren ikke selv kan gå solo og få 100% ejerskab over projektet?
Først vil jeg gerne sige tak for den store interesse, og for de mange ansøgninger I har skrevet.
Det er vigtigt at huske på, at Begravelsesguiden.dk ikke er et kommercielt foretagende. Derfor er der selvfølgelig heller ikke kapital til at betale en udvikler. For at kompencere tilbyder vi medejerskab i begravelsesguiden.dk.
Vi har selv bygget hjemmesiden, men projektet har taget fart, hvorfor vi har brug for ekstra hænder.