Jeg går på en skole, hvor lektier, afleveringer og andre informationer skal gives på et system. lad os sige et system som BlackBoard, Elevplan, LMS m.fl.
Men på trods er at man går på en skole hvor bøger er datid og elektronik er nutid, kan de stadig ikke hitte ud af at lave et kompetent program hvor ALT kan lade sig gøre!
Kalender, lektier, oplysninger m.m...
Min idé er at lave et program, som skolen kan bruge.... som virker!!!
Hvad koster det at udvikle?
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Der må du hellere se og få kontakte en freelanceprogrammør eller et firma som kan stille flere programmører til rådighed :-), kunne forestille mig det er et omfattende projekt.
Men god idé da ;-)
www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets. ^Find vores forhandlere inde på sitet.
nu vil jeg ikke være den negative, men oplyser ting du måske ikke har tænkt på
Tror du skal forestille dig det bliver RIGTIG dyrt, derudover skal du huske feks elevplan er jo et RET omfattende system,
det skal kunne holde på alt fra cpr numre, til samarbejde med skolens system til elev oplysninger derudover skal der være noget sms system som der feks er i elevplan? så skal der også det modul ind, der skal en hel del sikkerhed indover. Jeg ved det er nemt at sige " nu virker det lort ikke igen, dovne IT folk" men tror det også dels er grundet kompleksiteten af siderne de skal jo kunne en HEL del :)
Men får du det til at virke så er jeg HELT sikker på din lykke er gjort ;) go arbejdslyst og held og lykke :)
nu vil jeg ikke være den negative, men oplyser ting du måske ikke har tænkt på
Tror du skal forestille dig det bliver RIGTIG dyrt, derudover skal du huske feks elevplan er jo et RET omfattende system,
det skal kunne holde på alt fra cpr numre, til samarbejde med skolens system til elev oplysninger derudover skal der være noget sms system som der feks er i elevplan? så skal der også det modul ind, der skal en hel del sikkerhed indover. Jeg ved det er nemt at sige " nu virker det lort ikke igen, dovne IT folk" men tror det også dels er grundet kompleksiteten af siderne de skal jo kunne en HEL del :)
Men får du det til at virke så er jeg HELT sikker på din lykke er gjort ;) go arbejdslyst og held og lykke :)
Ja gu bliver det dyrt! Men skolen er velhavende og de VIL have alt foregår elektronisk! Men har ikke systemerne ... eller jo, men de kombinerer LMS, Elevplan og flere andre steder - det er UOVERSKUELIGT og dårligt, både for elever og lærer.
Jeg kan ikke begribe man går på et Handelsgymnasie - endda et af de rigtig gode og så har man ikke engang disse midler?
Jeg har jo idéen så længe jeg ikke aner hvad det koster - så det kan fremlægges..
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.