Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styresystem til gymnasier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg går på en skole, hvor lektier, afleveringer og andre informationer skal gives på et system. lad os sige et system som BlackBoard, Elevplan, LMS m.fl.

Men på trods er at man går på en skole hvor bøger er datid og elektronik er nutid, kan de stadig ikke hitte ud af at lave et kompetent program hvor ALT kan lade sig gøre!

Kalender, lektier, oplysninger m.m...

Min idé er at lave et program, som skolen kan bruge.... som virker!!!

Hvad koster det at udvikle?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 12:57

Hej Richard.

Der må du hellere se og få kontakte en freelance programmør eller et firma som kan stille flere programmører til rådighed :-), kunne forestille mig det er et omfattende projekt.

Men god idé da ;-)

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 13:07

Richard:

nu vil jeg ikke være den negative, men oplyser ting du måske ikke har tænkt på

Tror du skal forestille dig det bliver RIGTIG dyrt, derudover skal du huske feks elevplan er jo et RET omfattende system,

det skal kunne holde på alt fra cpr numre, til samarbejde med skolens system til elev oplysninger derudover skal der være noget sms system som der feks er i elevplan? så skal der også det modul ind, der skal en hel del sikkerhed indover. Jeg ved det er nemt at sige " nu virker det lort ikke igen, dovne IT folk" men tror det også dels er grundet kompleksiteten af siderne de skal jo kunne en HEL del :)

Men får du det til at virke så er jeg HELT sikker på din lykke er gjort ;) go arbejdslyst og held og lykke :)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:08

Vil mene Lectio har det du beskriver :-)

Find de bedste apps her!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:21

Patrick Corell:

Richard:

nu vil jeg ikke være den negative, men oplyser ting du måske ikke har tænkt på

Tror du skal forestille dig det bliver RIGTIG dyrt, derudover skal du huske feks elevplan er jo et RET omfattende system,

det skal kunne holde på alt fra cpr numre, til samarbejde med skolens system til elev oplysninger derudover skal der være noget sms system som der feks er i elevplan? så skal der også det modul ind, der skal en hel del sikkerhed indover. Jeg ved det er nemt at sige " nu virker det lort ikke igen, dovne IT folk" men tror det også dels er grundet kompleksiteten af siderne de skal jo kunne en HEL del :)

Men får du det til at virke så er jeg HELT sikker på din lykke er gjort ;) go arbejdslyst og held og lykke :)

Ja gu bliver det dyrt! Men skolen er  velhavende og de VIL have alt foregår elektronisk! Men har ikke systemerne ... eller jo, men de kombinerer LMS, Elevplan og flere andre steder - det er UOVERSKUELIGT og dårligt, både for elever og lærer.

Jeg kan ikke begribe man går på et Handelsgymnasie - endda et af de rigtig gode og så har man ikke engang disse midler? 

Jeg har jo idéen så længe jeg ikke aner hvad det koster - så det kan fremlægges..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)