Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på ordet Fodboldgolf

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seo eksperter

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til at ligge højt på Fodboldgolf. Jeg har denne hjemmeside: http://www.nymarksminde.dk

Men hvad kræver det for at komme helt til tops ?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:09

Hvad er din placering lige nu? :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:10

Hej Martin,

En god titletag, metadesc, og et par gode links, så bør du være godt kørende :)

Det virker ikke som det sværreste ord at komme op på!

Så log ind på hjemmesiden, og skriv en god title som indeholder fodboldgolf. Gerne så tæt på starten af sætningen som det er muligt. Og ca. det samme i meta desc. Også lige hold øje med hvordan det bliver indekseret om max. 14 dage..

- Hvis du er rigtig sej, så skriver du også lige et h1, og h2 inde på dén side, og skriver 3-4 linjers beskrivende tekst? :) Så bør du være rimelig godt kørende...

Om 14 dage, kan vi så vurdere hvor meget linkbuilding du skal bruge?

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 12:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at skriv noget mere omkring fodboldgolf, forklar sporten, hvad de får ud af at spille, hvad tidligere kunder har sagt osv. 

Få en god lang og indbydende side op og køre, hvor ordet fodboldgolf indtræder :)

Derefter er det blot ganske almindelig SEO: Alt-tags på billeder, Link building, oprette annoncer hos tilbudssider som downtown og ligende, dette har det med at genere links gennem twitter, fora og blogs

Men start med at gøre noget mere ud af din side omkring fodboldgolf

Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 12:13

Min placering er lige nu 8.

Okay det vil jeg prøve :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:15

Way to go :-)

Ville skrive en lang smøre, men herrene over mig har gjort dette :-)

Gør som de siger - også er du "godt kørende" ;-)

Håber du finder ud af det.

Evt. kig lidt på dine konkurrenter og hug lidt inspiration :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 12:18

Altså det er jo dette opslag det ligger på google: http://www.nymarksminde.dk/fodboldgolf.aspx

Herinde synes jeg da både Fodboldgolf med h1tag ligger samt en masse beskrivelse omkring hvad fodboldgolf er for noget mm

Men det måske ikke den rigtige måde at gøre det på ?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:34

Nu er forvirringen total? :)

Det er jo netop med den side at du er på 8. pladsen jo?

Præcist fordi at du har det med i title, meta, og som h1... :) Hvis det er forsiden du gerne vil have højere op, så skal du bare lave ca. det samme nr. på forsiden - Gerne lidt bedre. Også holde øje med hvad der er sket om 14 dage...

Hvis det derimod er den side der er på 8. pladsen du gerne vil have højere op, så skal du til at overveje lidt linkbuilding :) Onsite mangler godt nok en bitte smule her og der.. Men det er for det meste linkbuilding du skal bruge for at komme højere op :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01

martinpedersen:

Hej Seo eksperter

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til at ligge højt på Fodboldgolf. Jeg har denne hjemmeside: http://www.nymarksminde.dk

Men hvad kræver det for at komme helt til tops ?

hvorfor satser du på et ord der ikke søges på nærmeste klik her  husk klikke [Eksakt] søgninger

der skal satse på meget mere bredt vis siden skal have besøgene husk oveni de søgninger der søger på ordret skal du også regne med høj % ikke klikker på din side sådan er det med alle sider fordi en søgning har 1900 månedlige lokale kan du ikke regne med ikke en gang halvdelen normalt

flere andre ord er nødvendigt at satse på siden Bondegårdsferie med mere er søgt så de ord klart bedre at satse på

lokale ord er også meget målrette søgninger overnatning Aalborg

frie lejlighed Aalborg billige

hovedsatsning må ligge område ord for folk er ikke hele danmark vis folk er Aalborg er du tættere på en kunden 

fodbold golf vil folk jo kunne søge hele danmark og der er andre steder man kan holde fodbold ferie så indhold område er  meget vigtigt

læse om det er mere som mini golf det siger meget mere om jeres produkt så satse også det ord

derved måske før kaster ud satser målrette et par ord lave lige en grundige søge ord analyse hvad er det kunderne søger på der tror jeg det ikke er fodboldgolf de søger jeg kendte ikke en gang det ord så det er der sikkert ikke mange der gør

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:05

Husk også at tænker over / undersøge hvad folk vil søge på. Personligt ville jeg søge på Fodgolf, og ikke Fod(bold)golf - ikke at der er den helt store forskel på de to, men det kan jo være noget helt 3. folk søger på for at finde dig...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)