Hej Seo eksperter
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til at ligge højt på Fodboldgolf. Jeg har denne hjemmeside: http://www.nymarksminde.dk
Men hvad kræver det for at komme helt til tops ?
hvorfor satser du på et ord der ikke søges på nærmeste klik her husk klikke [Eksakt] søgninger
der skal satse på meget mere bredt vis siden skal have besøgene husk oveni de søgninger der søger på ordret skal du også regne med høj % ikke klikker på din side sådan er det med alle sider fordi en søgning har 1900 månedlige lokale kan du ikke regne med ikke en gang halvdelen normalt
flere andre ord er nødvendigt at satse på siden Bondegårdsferie med mere er søgt så de ord klart bedre at satse på
lokale ord er også meget målrette søgninger overnatning Aalborg
frie lejlighed Aalborg billige
hovedsatsning må ligge område ord for folk er ikke hele danmark vis folk er Aalborg er du tættere på en kunden
fodbold golf vil folk jo kunne søge hele danmark og der er andre steder man kan holde fodbold ferie så indhold område er meget vigtigt
læse om det er mere som mini golf det siger meget mere om jeres produkt så satse også det ord
derved måske før kaster ud satser målrette et par ord lave lige en grundige søge ord analyse hvad er det kunderne søger på der tror jeg det ikke er fodboldgolf de søger jeg kendte ikke en gang det ord så det er der sikkert ikke mange der gør